Mai mult, Coca-Cola nu cumpară spaţiu publicitar în emisiunile care se adresează direct unor audienţe cu mai mult de 35% copii sub 12 ani. Aceasta politică se aplică pentru televiziune, radio, presă scrisă şi, acolo unde există date disponibile, pentru Internet şi telefonie mobilă.

"Consideram ca sălile de clasă trebuie pastrate fara mesaje publicitare și respectăm deciziile luate de părinți și profesori cu privire la băuturile răcoritoare disponibile în școli", este argumentul oficial al companiei pentru faptul că nu vinde Coca-Cola în şcoli.

"Nu oferim produsele noastre în școli, cu excepția situațiilor în care părinții, profesorii sau personalul școlii doresc băuturile noastre în școală pentru a satisface nevoia de hidratare a copiilor", se mai arată în comunicat.

Coca-Cola, interzisă la vânzare prin lege în România, ca orice altă băutură răcoritoare

Este vorba despre legea 123/2008, în care se spune că "În incinta unităţilor de învăţământ sunt interzise prepararea, comercializarea şi distribuirea oricăror alimente conţinute în lista prevăzută la art. 9 lit. a)."

Conform listei existente pe site-ul Ministerului Sănătăţii, este interzisă comercializarea în şcoli pentru orice tip de băuturi răcoritoare, cu excepţia apei potabile îmbuteliate sau a apei minerale îmbuteliate.