Rupert Murdoch, presedintele News Corp, a declarat ca publicitatea TV din Statele Unite ale Americii a inregistrat un traseu satisfacator, tinand cont de situatia economica dificila. “Advertisingul TV si online a fost foarte bun, exceptand posturile TV regionale” a declarat Murdoch. Acesta a mai adaugat ca si in Marea Britanie afacerile in publicitatea TV au fost profitabile. Mogulul a avertizat insa in nenumarate randuri asupra deprecierii treptate a advertisingului in tel
Rupert Murdoch, presedintele News Corp, a declarat ca publicitatea TV din Statele Unite ale Americii a inregistrat un traseu satisfacator, tinand cont de situatia economica dificila.
“Advertisingul TV si online a fost foarte bun, exceptand posturile TV regionale” a declarat Murdoch. Acesta a mai adaugat ca si in Marea Britanie afacerile in publicitatea TV au fost profitabile.
Mogulul a avertizat insa in nenumarate randuri asupra deprecierii treptate a advertisingului in televiziune si in presa scrisa, depreciere care va afecta serios si mediul de afaceri media.
Rupert Murdoch, care a ridicat un imperiu media plecand de la cateva ziare in Australia, a declarat de asemenea ca vizeaza investitii pe termen lung in Asia si a adaugat ca India ar putea deveni pana in 2012 una dintre cele mai mari piete Pay-TV.
Seful News Corp a mai anuntat ca are in plan investitii de 100 milioane de dolari in sase posturi regionale de televiziune in India, in urmatoarele 12 luni. Noile posturi TV vor rula in mai multe limbi, in functie de regiune, sub brandul Star.
Sursa: Interactiva Investor