Dupa campania din 2005, Murfatlar continua sa se promoveze printr-o noua
campanie de imagine care adauga argumente
si valori noi brandului.

Demarata pe 28 septembrie, campania vizeaza sa
consolideze pozitia de lider de piata a Murfatlar si sa continue comunicarea marcii
cu mesajul „Murfatlar e un loc binecuvantat. Cel mai vandut vin din Romania ii
poarta numele.” Realizata de agentiile Next si Cap, campania urmareste ideea ca
podgoria Murfatlar este un loc binecuvantat, prielnic cultivarii vitei de vie.

Comunicarea de brand se deruleaza pe  TV si in presa scrisa si este completata de
diverse mesaje si activitati de educare in scopul cresterii consumului de vin. In
plus, va exista o componenta de PR care se va concentra pe proiecte speciale,
rubrici specializate pe food si o comunicare sustinuta la raft. Cu trei
variante de spot, campania TV se va derula in perioada 28 septembrie – 31 decembrie.

Murfatlar a mai
desfasurat in 2005 campania “Murfatlar.Vinul”, construita in jurul traditiei si
a transmiterii mestesugului din generatie in generatie.

Cu o cota de piata
de 30%,  Murfatlar isi propune sa inregistreze
in acest an o cifra de afaceri de 42 de milioane de euro. In 2006 acesta s-a ridicat
la 36 de milioane de euro.

Sursa: Capital