Producătorul de roboți software UiPath, lider mondial în domeniu și prima companie românească ce valorează peste 1 miliard de dolari, anunță o mutare majoră. De finanțele companiei se va ocupa unul dintre oamenii cheie ai gigantului mondial HP.
Marie Myers(foto) este noul Chief Financial Officer (CFO) al companiei UiPath, singurul “unicorn” românesc, a anunțat compania.
Ea îi va raporta direct lui Daniel Dines, fondator și CEO al UiPath.
“ Myers se alătură echipei UiPath de la HP, unde a servit drept Global Controller și Executive Officer. Conducând o echipă de 2.200 de angajați, ea a fost responsabilă atât de declarațiile financiare din toate țările în care operează HP, cât și de operațiunile financiare ale HP la nivel global. Myers și-a petrecut cea mai mare parte a carierei la HP și Compaq, deținând mai multe funcții de conducere, printre care VP Finance Operations al diviziei de imprimante și PC și Chief Audit Executive. Myers a condus inițiativa „Finanțele viitorului” la HP, îndrumând organizația să adopte tehnologii disruptive emergente – cum ar fi RPA și Artificial Intelligence (AI) – pentru a-și moderniza operațiunile financiare și a deveni un pionier cu un impact și mai amplu în digitalizarea sectorului financiar. Activitatea ei a fost recent recompensată de către Hackett Group în cadrul premiilor 2018 Digital Awards for Smart Automation. “, transmite un comunicat al producătorului de roboți software.
UiPath este liderul erei “Automation First” – promovând conceptul ‘un robot pentru fiecare persoană,’ oferind pregătire și colaborare gratuite și facilitând învățarea de noi abilitați de către roboți prin intermediul AI și Machine Learning. Misiunea companiei este să pună la dispoziție aptitudini specifice erei digitale la mai mult de un milion de oameni prin intermediul UiPath Academic Alliance. Platforma de enterprise Robotic Process Automation (RPA) a companiei a automatizat deja milioane de procese repetitive pentru companii și organizații guvernamentale din toată lumea, îmbunătățind productivitatea, experiența clienților și satisfacția la locul de muncă a angajaților.