Nano, un „kinder surprise” cu motor de trotinetă

Mult asteptatul model Tata Nano a fost lansat ieri in India, urmand ca in Europa sa ajunga undeva prin 2011. Reactiile nu au intarziat sa apara. Astfel Frédéric Fréry, analist auto francez care a incercat chiar sa faca o comparatie cu Loganul, l-a caracterizat pe micutul Nano ca fiind "un kinder surprise cu motor de trotineta." Analistul este de parere ca Nano nu va avea nicio sansa in Europa, dat fiind faptul ca europenii au deja o maina low cost consacrata: Dacia Logan d

Mult asteptatul model Tata Nano a fost lansat ieri in India, urmand ca in Europa sa ajunga undeva prin 2011.

Reactiile nu au intarziat sa apara. Astfel Frédéric Fréry, analist auto francez care a incercat chiar sa faca o comparatie cu Loganul, l-a caracterizat pe micutul Nano ca fiind „un kinder surprise cu motor de trotineta.”

Analistul este de parere ca Nano nu va avea nicio sansa in Europa, dat fiind faptul ca europenii au deja o maina low cost consacrata: Dacia Logan de la Renault.

Fréry se intreaba retoric ce va face Nano cand va incapea pe mainile testerilor de la EuroNCAP, cu atat mai mult cu cat nu are niciun test de siguranta facut pana la ora actuala.

„Logan a profitat de imaginea Renault, care a putut sa-l asigure pe consumator de nivelul de securitate a acestei masini”, spune analistul francez.

O alta problema pentru Nano semnalata de Frédéric Fréry este cea a distributiei. Proprietar al Jaguar, Tata nu va putea profita de reteaua de concesionari de la Jaguar pentru a-l vinde pe Nano.