Coca-Cola România continuă abordarea sa inovatoare în comunicare lansând un nou spot TV Dorna – „Alergătorii”. Lansarea va fi însoţită de o campanie integrată de comunicare, incluzând website Dorna, machete publicitare în presă, panouri outdoor, cinema şi campanie de Relaţii Publice.

Noul spot Dorna prezintă călătoria epică a doi tineri, o fată şi un băiat, care împrumută elemente ale naturii şi ale oraşului în drumul lor, unul către celălalt. Momentul culminant înfăţişează întâlnirea dintre „natură” şi „oraş”, sub forma sticlei Dorna. Mesajul „Natura întâlneşte oraşul” amplifică esenţa brandului Dorna, care, deşi provine din natură, este un brand modern, dinamic, care se adresează consumatorilor ce îşi trăiesc viaţa tumultuoasă în mijlocul centrelor urbane. 

Împreună cu noua campanie, Dorna lansează website-ul www.dorna.ro, care reuneşte online toate elementele ce au transformat Dorna într-un brand de succes pe canalele clasice de comunicare: o căutare permanentă a inovaţiei şi o estetică unică. Scopul website-ul este să devină una dintre principalele resurse online pentru găsirea informaţiilor despre hidratare şi importanţa ei în rutina noastră zilnică, într-un mod plăcut şi într-o manieră vizuală interesantă. Pagina de Internet va include şi versiunea completă de 1 minut al noului spot TV Dorna.

Dana Ichim, Group Brand Manager Hydration, afirmă: „În cadrul platformei „Încarcă-te cu natură”, am poziţionat Dorna la graniţa dintre natură şi oraş. Acum este momentul ca Dorna să arate audienţei că a evoluat ca brand într-o direcţie mai îndrăzneaţă, în ton cu lumea modernă în care trăim. Astfel, conceptul creativ al noii campanii prezintă Dorna ca fiind LOCUL de întâlnire dintre natură şi oraş, ilustrând faptul că natura şi oraşul nu sunt adversari, ci îndrăgostiţi şi că Natura iubeşte, într-adevăr, oraşul”.

Continuând o impresionantă serie de campanii de comunicare, „Alergătorii” conţine elemente remarcabile şi inovatoare: Fundalul sonor este „Navras” – aparţinând coloanei sonore a filmului „Matrix Revolution”; filmarea a avut loc în Delta Dunării, în Barcelona şi la studiourile Castel; pentru filmarea locului de întâlnire s-a folosit cea mai mare cromă (fundal neutru, verde sau albastru, folosit la filmare) din Europa; texturile rocilor, ale naturii şi ale roţilor au fost realizate de echipa spaniolă de machiaj care a lucrat la cunoscutele filme Hellboy.

Adriana Paşcan, Group Creative Director BV McCann Erickson, afirmă: „Atenţie! Vine noul spot Dorna! Filmat în trei locaţii – Delta Dunării, Bucureşti şi Barcelona, cu o coloană sonoră de excepţie aparţinând binecunoscutei trilogii holywoodiene Matrix, noua campanie Dorna va ieşi din clasica reţetă a spoturilor TV de până acum şi-şi va surprinde audienţa. Luaţi o gură de apă, relaxaţi-vă şi uitaţi tot ce aţi văzut până acum!”.

Noul spot TV, de 30 de secunde şi 45 de secunde, este difuzat pe posturile TV începând cu 1 mai.

Echipa care a lucrat la noua campanie Dorna a fost formată din:
Group Brand Manager Hydration, Coca-Cola România: Dana Ichim
Brand Manager Hydration, Coca-Cola România: Doru Rusanescu
Regizor: Yariv Gaber
Cameraman: Avi Karpic
Producător: Gabi Antal
Art Director, BV McCann Erickson: Vlad Molico
Copywriter, BV McCann Erickson: Andrei Fodolica
Group Creative Director, BV McCann Erickson: Adriana Paşcan
A/V Production Manager, BV McCann Erickson: Tiberiu Munteanu
Client service, BV McCann Erickson: Beatrice Iftimi (Group Account Director), Gabi Alexandrescu (Group Account Director), Ruxandra Săvulescu (Senior Account Manager), Sânziana Fănică (Senior Account Executive)