"De-abia aştept să văd prima bancă să aibă curajul să pună un banner în Piaţa Victoriei în timpul unei greve, în care să vorbească oamenilor ălora, 10-20.000 care urlă că nu mai au salarii. Mie mi se pare că băncile au ramas încă în bula lor de sticla aşa în care ok, cu mici ajustări, ei vorbesc în continuare despre poveşti aşa şi totul e frumos, cand lumea le-ar lua gâtul cu secera dacă s-ar putea. Mie mi-ar plăcea să văd prima bancă vorbind pe bune: ‘domne, uite ce-am facut noi ca să accelerăm criza asta economică. Nu noi, banca asta, noi, băncile. Uite care-i partea noastră de responsabilitate. Uite cum credem noi că v-am afundat. Eu atunci aş vorbi despre o schimbare", a spus Naumovici.
Bogdan Costin, head of copy, TEMPO Advertising a declarat că agenția sa a participat la un pitch în 2009, când deja începuse criza. "Obligatoriu era să nu mai vorbim despre vise, fantezii pe care ţi le indeplineşti cu credite de nevoi personale. Nu iţi mai poţi permite în ziua de astăzi, când şi bancherii s-au trezit la realitate, nu mai poţi spune ’îndeplineşte-ţi visele’. Aşa s-a schimbat. E mult mai realist, mai grav, nu mai vorbesc despre vise şi dorinţe”.