„Modul de angajare la Digital Authority Partners este complet unic. O să pară ciudat, dar noi nu ne uităm niciodată la CV, la slujbele anterioare sau la scrisoarea de intenţie. Când oferim o slujbă la noi, toţi aplicanţii primesc un link către un formular Google care include o listă de sarcini.

Acestea au fost deja completate de un angajat al nostru, pentru un client, deci avem un punct de plecare. Vrem să vedem cum face faţă o persoană jobului de zi cu zi al unui alt angajat din echipă, pe baza unei sarcini care a fost deja probată în trecut”, explică Codrin, potrivit adevarul.ro

Pentru a înțelege mai bine cum funcționează sistemul, tânărul a povestit cum a decurs angajarea unui analist de marketing, job pentru care au aplicat peste 400 de oameni.

,,Am primit doar 80 de răspunsuri la test, probabil unii au crezut că nu este important ce le cerem. Apoi, fiecare răspuns a fost judecat în mod independent de patru oameni din companie, care au evaluat răspunsurile la fiecare sarcină pe o scară de la 1 la 5. În final, am intervievat doar patru persoane, care au obţinut cele mai mari scoruri”, a explicat Codrin. 

Surprinzător a fost că persoana care a reușit să rezolve cel mai bine cerințele, a fost o tânără care nu avea nicio experinţă în marketing, dar care a reușit să obțină postul. 

„În ultimii zece ani lucrase ca vânzătoare la un raion de cosmetice. Pe un model de recrutare obişnuit, nici nu ar fi fost invitată la un interviu, însă pentru noi s-a dovedit omul perfect, căci a avut rezultate mai bune decât toţi ceilalţi candidaţi, unii cu mare exeperinţă în marketing”, a povestit Codrin pentru cei de la Ziarul Adevarul.

Este de înțeles de ce Codrin consideră că recrutarea, bazată pe CV şi experienţă, este nepotrivit și depășită pentru companiile care își doresc  să fie inovative.

„Cei mai mulţi dintre angajaţii noştri veniţi din alte zone de business au performanţe profesionale mult mai bune decât alţii care vin din acelaşi domeniu. Este o dovadă a faptului că oamenii care primesc o şansă pe care în mod normal n-ar fi primit-o pun mult mai mult suflet, perseverenţă şi efort”, spune românul.

 

În cadrul companiei Digital Authority Partners lucrează 50 de oameni din 20 de ţări, dar totuși acest fapt nu reprezintă un impediment, ba dimpotrivă, compania a reușit să aibă încasări de peste 5 milioane de euro și anul nu s-a terminat. 

„Avem o echipă puternică, cu 50 de angajaţi care trăiesc în toate colţurile lumii şi care fac o treabă excelentă. Câteva exemple? Anglia, Belgia, SUA, Singapore, România, Argentina, India”.

Cei 50 de angajați au ca sarcină să fie creativi și să îi ajute pe clenții pe care compania îi are în portofoliu. 

„Ajutăm diverse companii americane şi administraţii locale să creeze experienţe digitale. Produsele digitale la care noi lucrăm crează o experienţă unică, dat fiind că ne bazăm mult pe creativitate. Avem clienţi din diferite domenii: medical, financiar, guvernamental, media, hardware sau aplicaţii mobile.”

Codrin Arsene s-a născut în Galaţi, are 31 de ani, a plecat în America la vârsta de 19, iar după multă muncă și multe sacrificii   a reuşit să construiască o companie de succesc care a încheiat  contracte în peste 200 de ţări ale lumii.

Deși a pornit de la zero, tânărul nu s-a dat bătut și a reușit să își îndeplinească visul american, iar alături de câţiva tineri, a pus bazele Digital Authority Partners, din Chicago, Illinois (SUA), o firmă care începe să capete din ce în ce mai multă vizibilitate. 

Sursa foto: facebook.com