În noul format, magazinele Penny Market ocupă aproximativ 40% din suprafața totală a galeriilor, iar restul spațiului, cu o suprafață închiriabilă de circa 10.000 de metri pătrați în total, este ocupat de Decathlon, Deichmann, Hippoland, Jysk, Pepco, Takko, TXM, Zoocenter.
„Fiecare galerie comercială a reprezentat o investiție de aproximativ 5 milioane de lei la care se adaugă şi investiția fiecărui chiriaș”, a declarat Daniel Gross, general manager Rewe România.
Astfel, magazinul Penny din Bucureşti este însoţită de Jysk, Pepco şi Hippoland, cel din Ploieşti de Jysk şi Txm, cel din Târgovişte de Pepco, Deichmann şi Takko, cel din Brăila de Jysk şi Pepco, iar cel din Buzău de Decathlon şi Zoocenter. Tranzacțiile de închiriere a spațiilor au fost intermediate de Cushman & Wakefield Echinox, compania care a asistat Rewe România pe parcursul întregului proces de reconfigurare a fostelor magazine XXL Mega Discount.
Reţeaua Penny este deservită de trei centre logistice situate în Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. Lanţul numără 221 de magazine în România, pentru care lucrează circa 4.000 de angajaţi.
Nemţii au trecut în ultima perioadă printr-un proces de restructurare a afacerilor locale. Compania a vândut reţelele Selgros şi Billa, iar în 2016 a închis şi magaziniele XXL Mega Discount. Grupul Rewe este unul dintre cei mai vechi operatori de retail, prezenţi în România cu primul magazin încă din 2005.