Ambele tipuri sunt produse în orașul Memmingen din landul Bavaria. Reţeta care stă la acestei beri este realizată de producătorul german exclusiv pentru marca de bere românească, având patru ingrediente de bază: apă, malț din grâu, malț din orz şi hamei.
“În urma studiilor de piaţă ale Bavarom, rezultate din procesul de distribuţie de bere premium de import, am ajuns la concluzia că piaţa din România poate acomoda un nou produs premium, o marcă locală. Astfel, am căutat o reţetă de bere care să fie produsă după un proces cât se poate de natural și care să se apropie de procedeul folosit de vechii berari. Dată fiind implicarea lui Caragiale în comerţul şi producţia de bere românească, am decis ca această bere să-i poarte numele”, spune Costin Ghindea, director general Bavarom.
Cu mențiunea că anul acesta se sărbătorește „Anul Caragiale” odată cu împlinirea a 160 de ani de la nașterea marelui dramaturg. Potrivit lui Chindea, odată cu această marcă de bere ”va fi reînviat spiritul berii produse la 1900 pentru berăriile lui Nenea Iancu”.
Noul produs este distribuit în exclusivitate în România de Bavarom. În primă fază, berea a ajuns sub formă de draft în Horeca, până acum fiind listată în peste 30 locaţii din Bucuresti, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploieşti, Timișoara, Craiova, Târgu Neamț și Mamaia. La finele verii va fi distribuită la sticle de 0,5 litri atât în Horeca, cât şi în retail.
“Nenea Iancu”, o nouă marcă de bere în piață
2 iulie 2012, 20:07
Ultima modificare în 2 iulie 2012, 23:07
Importatorul de bere Bavarom a lansat berea Nenea Iancu în două sortimente: bere blondă de tip “Munchner Lager”cu o concentraţie de alcool de 4.9 grade şi nefiltrată tip “Weiss” cu o concentraţie de alcool de 5.1 grade.
Etichete: bere,
lansat,
noul
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook