Construit pe un teren de 18 hectare, cumpărat de la fraţii Cristescu, mallul din Timişoara va intra în competiţie directă cu Iulius Mall, care până acum a dominat oraşul. În plus, Alpha Bank şi Plaza Centers pregătesc dezvoltarea a încă două centre comerciale. Mai mult, Iulian Dascălu a anunţat că va investi 220 mil. euro într-o copie a Palas Iaşi, care va îngloba Iulius Mall.
„Investiţia NEPI în Shopping City Timişoara este una dintre cele mai mari din ultima perioadă din judeţul Timiş. Pentru noi, finalizarea lucrărilor la faza a doua reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an”, a declarat Tiberiu Smaranda, directorul executiv al NEPI.
Investitorul aşteaptă să obţină un venit de 7,6 mil. euro anual de pe urma închirierii celor 70.000 mp ai centrului comercial. Acesta este al 13-lea mall intrat în portofoliul de proprietăţi al NEPI, care, potrivit estimărilor, a atins anul trecut valoarea de două miliarde de euro, făcând din compania sud-africană, cel mai mare investitor imobiliar din România.
Noul mall va găzdui branduri precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut sau Starbucks.
Proiectul va include şi un cinematograf multiplex operat de Cinema City, care va aduce 13 săli dotate cu tehnlogiile 3D şi 4Dx, precum şi al doilea ecran IMAX din ţară, după cel din AFI Palace Cotroceni.
În vara anului trecut, la inaugurarea primei săli 4Dx din ţară, în cadrul Mega Mall din Bucureşti, Moshe Greidinger, CEO Cineworld, grup din care face parte Cinema City, a declarat pentru Capital că „România are unele oraşe mari care, gradual, pot suporta un IMAX. Sper ca nu peste mult timp să vedem un al doilea IMAX deschis în România şi poate un al treilea ulterior. În Polonia, avem cinci IMAX“.