Mişcarea de extindere a surprins piaţa, după ce Metro a decis la începutul anului să-şi închidă magazinul din Brăila din cauza puterii de cumpărare slabe, iar mallul Armonia Brăila s-a închis în urmă cu şapte ani, după doar câteva luni de funcţionare.

În urma extinderii, Brăila Mall, pentru care NEPI a plătit în 2009 circa 63 mil. euro, va avea printre chiriaşi trei magazine din grupul spaniol Inditex (Stradivarius, Pull&Bear şi Bershka), la care se adaugă şi LC Waikiki, cu un nou magazin.

În cadrul lucrărilor de reconfigurare, magazine deja existente, precum Otter sau Various Brands, au decis redeschiderea sub un nou concept. Modernizarea a început cu recondiționarea galeriei Carrefour şi a continuat cu extinderea zonei de restaurante şi divertisment.

În acest moment, Brăila Mall este cuprins în contabilitatea NEPI cu o valoare de 73,4 mil. euro şi generează anual 5,5 mil. euro din chirii.

NEPI este cel mai mare investitor imobiliar din România, cu active ce depăşesc 2,3 mld. euro. Compania deţine 25 de proprietăţi şi are datorii în valoare de 747 mil. euro.