Shopping City Sibiu va intra în 2017 într-un proces amplu de modernizare şi extindere, printr-o investiţie de aproximativ 20 de milioane de euro în deschiderea a zeci de noi spaţii comerciale şi a unui cinema multiplex de ultimă generaţie, a anunţat, joi, dezvoltatorul NEPI.
Galeria comercială urmează să fie reconfigurată prin construirea unui nou nivel, pe o suprafaţă de aproximativ 11.000 de metri pătraţi, care va include 50 de noi spaţii de cumpărături, cât şi o nouă zonă de divertisment şi food court, scrie Agerpres.
Astfel, la finalizarea procesului de reconfigurare, Shopping City Sibiu va acoperi o suprafaţă totală de aproximativ 90.000 de metri pătraţi, devenind cel mai mare centru comercial din regiune şi din ţară.
Modernizarea va viza o suprafaţă de peste 40.000 de metri pătraţi, modificările planificate urmând să transforme complet aspectul actualului centru comercial, atât prin adăugarea noului nivel, cât şi prin modificarea designului.
Achiziţionat de NEPI în prima parte a acestui an, Shopping City Sibiu a intrat sub expertiza managerială a dezvoltatorului, fiind deja aliniat la standardele centrelor din portofoliu. În 2017, vor fi demarate lucrările de modernizare ce implică completarea ofertei de fashion cu noi branduri locale şi internaţionale de renume, aducându-le aproape sibienilor cele mai noi tendinţe. Mai mult, clienţii vor avea ocazia să vizioneze cele mai aşteptate blockbustere mondiale, în cel mai modern cinema multiplex din oraş, care va fi dotat cu tehnologie de ultimă oră.
'Prin Shopping City Sibiu continuăm strategia NEPI de a creşte valoarea proprietăţilor de retail pe care le deţinem. Acest proces de modernizare îşi propune să aducă centrul la cele mai înalte standarde, fie că vorbim despre design, oferte de fashion, utilitate sau zona de divertisment. Tratăm proiectul Sibiu Shopping City ca un proiect emblematic pentru NEPI, consumatorul prezent aici, dar şi potenţialul proiectului, ne dau încredere că vom avea la Sibiu unul dintre cele mai avansate şi interesante centre comerciale din România', a explicat Adina Ciobanu, Asset Manager în cadrul NEPI.
După finalizarea, în acest an, a proiectelor din Timişoara, Constanţa şi Piatra-Neamţ, pe parcursul anului următor Shopping City Sibiu, alături de dezvoltările din Galaţi şi Râmnicu Vâlcea, va fi unul dintre cele mai importante proiecte pentru NEPI în 2017, continuând astfel ritmul alert de deschideri şi dezvoltări ale grupului.
Cu o suprafaţă totală de închiriat de 79,100 mp, Shopping City Sibiu este cel de-al treilea parc de profil din România şi cea mai importantă zonă comercială din oraş, atât ca dimensiune, cât şi ca mix al retailerilor ancoră: două hypermarket-uri Auchan şi respectiv, Carrefour, Mobexpert, Leroy Merlin, Altex, Flanco, Decathlon, Hervis, C&A, H&M, New Yorker, Deichmann, Humanic, DM, Takko.
În ansamblul său, parcul comercial reuneşte un mix de retaileri reprezentativi internaţionali şi locali, care definesc Shopping City Sibiu drept principala destinaţie de shopping din oraş şi împrejurimi. În plus, zona de food oferă o varietate gastronomică apreciabilă, într-un spaţiu potrivit pentru a petrece timpul liber împreună cu familia sau prietenii.
Shopping City Sibiu este situat la 5 minute de centrul oraşului, lângă DN1 şi dispune de 2.500 de locuri de parcare.
Alături de Shopping City Sibiu, portofoliul NEPI (New Europe Property Investments) din România include Mega Mall Bucureşti, Promenada Mall Bucureşti, Iris Titan Shopping Center Bucureşti, City Park Constanţa, Shopping City Timişoara, Shopping City Deva, Brăila Mall, Vulcan Value Centre Bucureşti, Shopping City Galaţi, Piteşti Retail Park, Ploieşti Shopping City, Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Aurora Shopping Mall Buzău.