La finalul concursului Bursa de vacanţă 2009, NESCAFÉ 3in1 a decis să susţină Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca prin intermediul unui proiect special. Una dintre sălile facultăţii va fi dotată cu 9 iMAC-uri oferindu-le studenţilor condiţiile optime de studiu şi venind astfel în sprijinul activităţilor educaţionale.
Ideea acestui demers a venit în urma promoţiei Bursa de vacanţă, aflată la cea de-a treia ediţie în acest an. Marele premiu, constând într-un sejur la Ibiza pentru 6 persoane nu a putut fi acordat din cauza nevalidării câştigătorului. În aceste condiţii, NESCAFÉ 3in1 a dorit ca studenţii să beneficieze totuşi de acest premiu şi echipa de proiect a decis alocarea banilor către facultatea câştigătorului de drept, prin echiparea unuia dintre laboratoarele facultăţii. Proiectul constă în dotarea unei săli cu 9 iMAC-uri, o versiune performantă, realizată special pentru instituţii de învăţământ. Studenţilor li se oferă oportunitatea, folosind aceste resurse, de a se documenta în plus şi de a-şi realiza proiectele în timp util.
“Deşi am fi dorit să existe un câştigător al concursului Bursa de vacanţă, acest lucru nu a fost posibil şi am hotărât să acordăm premiul sub altă formă. Este o onoare pentru NESCAFÉ 3in1 să susţină Universitatea Babeş Boylai, din Cluj-Napoca, instituţie de învăţământ de renume din ţara noastră şi să le oferim studenţilor instrumentele necesare pentru a-şi desfăşura studiile. Sperăm ca ei să primească cu entuziasm iniţiativa noastră şi să îşi poată desfăşura mai uşor activităţile cu ajutorul iMAC-urilor oferite. Pentru NESCAFÉ 3in1, tinerii sunt foarte importanţi, iar prin această iniţiativă am încercat să le fim aproape şi să le oferim un zâmbet pentru fiecare zi de studenţie.”, declară Ana-Maria Stanca, Group Manager Beverages Nestlé România.
Studenţii Universităţii Babeş Boylai au descoperit surpriza pregătită de NESCAFÉ 3in1 la începutul anului universitar.
În cadrul concursului Bursa de vacanţă 2009 au fost acordate 100 de cartele SIM “Prietenii mei” pentru tinerii participanţi, iar marele premiu nevalidat a fost redirecţionat pentru susţinerea Facultăţii de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii Babeş – Bolyai, Cluj-Napoca.
Campania Bursa de vacanţă s-a desfăşurat la nivel naţional şi a inclus acţiuni de sampling în campusuri din cele mai importante 21 de oraşe din ţară, promovare prin medii tradiţionale de comunicare: mediile tv, print, precum şi în mediul online.
Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondată în anul 1866 de către Henri Nestlé şi este astăzi cea mai mare companie de produse alimentare din lume, fiind prezentă în 84 de ţări, cu 456 de fabrici şi un număr de 283.000 angajaţi. Nestlé a pătruns pe piaţa românească în 1995, în momentul de faţă având peste 700 de angajaţi.