”Anul 2016 a fost unul foarte bun pentru noi, în România. Creșterea din 2016 a însemnat un plus de 100 mil. ei comparativ cu 2015. România este una din puţinele ţări în care creşterea este echilibrată”, a declarat directorul general al Nestle România, Hervé de Froment, în cadrul unei conferințe de presă.
Pentru 2017, acesta estimează un avans de 8% al cifrei de afaceri. “În volum, categoriile au crescut cu 11-12%, în timp ce valoarea acestora a crescut cu 6-7%, în ciuda scăderii TVA”, a adăugat el.
Pe piața locală, compania comercializează produse pentru copii, cereale şi batoane, produse culinare, cafea şi băuturi, napolitane şi ciocolată, hrană pentru animale şi îngheţată.
Categoria ”băuturi şi cafele”, care reprezintă 18% din portofoliul companiei, a reprezentat una dintre cele mai mari creșteri. Compania este prezentă în România de 20 de ani şi are o fabrică în Timişoara, acolo unde produce napolitanele Joe şi cafeaua solubilă Nescafe.
În fiecare an, 35-40% din volumul total al produselor fabricate în România este exportat în 25 de ţări. De asemenea, în România, are 900 de angajaţi. La nivel global, Nestle deţine peste 2.000 de brand-uri pe care le vinde în 189 de ţări și are aproximativ 335.000 de angajaţi.