Grupul elveţian Nestle, cel mai mare producător mondial de produse alimentare, a anunţat miercuri că a investit 1,4 miliarde de dolari pentru a avea dreptul exclusiv de a vinde anumite produse dermatologice în SUA şi Canada.
Nestle a informat că a achiziţionat anumite produse de îngrijire a pielii de la grupul canadian Valeant Pharmaceuticals International, urmând să înfiinţeze o nouă divizie care să se ocupă de aceste activităţi. Noua divizie, denumită Nestle Skin Health, va avea la bază societatea Galderma, un joint venture cu grupul L'Oreal dar la care Nestle a preluat controlul deplin.
Nestle a precizat că va prelua de la Valeant Pharmaceuticals dreptul de a comercializa o serie de produse de îngrijire a pielii precum Restylane, Perlane, Emervel şi Dysport în SUA şi Canada, pieţele responsabile pentru aproape jumătate din activitatea mondială a sectorului de estetică medicală.
Decizia Nestle de a crea o nouă divizie pentru produse de îngrijire a pielii face parte din strategia grupului de a-şi diversifica operaţiunile. În ceea ce priveşte grupul canadian Valeant, acesta a lansat recent o ofertă ostilă de preluare a rivalului american Allergan, cunoscut pentru producţia celebrului Botox, în valoare de 45,6 miliarde de dolari.AGERPRES