• Ce planuri are Nestlé România pentru 2025?

În 2025 ne vom continua strategia pe termen lung, ne vom concentra eforturile de creștere prin brandurile noastre emblematice susținute de o echipă fantastică și vom contribui la comunitatea pe care o susținem permanent prin programe educaționale, proiecte de mediu și donații.

 

  • Ce considerați că se așteaptă consumatorii români de la Nestlé România, în 2025?

Consumatorii noștri au multe opțiuni și iau deciziile de cumpărare pe baza mai multor criterii, cum ar fi alimentația echilibrată, sustenabilitatea produsului și a producătorului, notorietatea și preferințele mărcii și disponibilitatea și accesibilitatea produselor.

Aș spune că acest tablou complex al consumatorilor români ne impune să inovăm mult în ceea ce privește noi produse, noi gusturi, noi ingrediente, noi promovări inovatoare etc. Pe de altă parte, există și produse consacrate preferate de consumatori, pentru care este importantă menținerea rețetei originale. Și anul acesta vom vedea, așa cum am văzut până acum, o combinație de produse preferate actuale și produse inovatoare care își fac loc în preferințele de consum.

 

  • Care au fost performanțele anului 2024, pentru Nestlé România? 

Nestlé România a raportat o creștere de 4,5% în 2024, o creștere sănătoasă și continuă, în conformitate cu așteptările noastre. În această perioadă, ne-am menținut poziția în preferințele românilor, fapt pentru care mulțumim tuturor consumatorilor și partenerilor noștri. În 2024, Nestlé România a lansat 40 de produse noi, inclusiv oferte de sezon, precum KitKat, Smarties și After Eight în ediții limitate de Paște și Crăciun.

 

Pentru iubitorii de cafea, a fost lansat NESCAFÉ 3in1 Black Roast, remarcat prin contrastul dintre aroma intensă și bogată a cafelei, laptelui și zahărului din compoziția sa.

 

Alte 14 produse noi au fost anunțate sub marca Maggi. Toate produsele Maggi sunt realizate din legume produse și prelucrate cu grijă, iar ambalajul este realizat din hârtie și poate fi reciclat cu ușurință.

 

La categoria Infant, au fost anunțate șase produse noi: mai multe sortimente de deserturi și piureuri de fructe pentru bebeluși sub marca GERBER și cereale integrale, precum Nestlé Junior Căpșuni cu o textură ce conține bucăți de fructe și cereale, îmbogățite cu fier și 12 vitamine și minerale pentru o dezvoltare armonioasă. 

 

În plus, sub brandul Purina, Nestlé a lansat Purina AdVENTuROS™ Training, gustări pentru câini potrivite pentru diferite momente ale zilei, cum ar fi antrenamentul, plimbările și sănătatea dentară, precum și noua gamă Felix Tasty Shreds, hrană umedă pentru pisici cu acizi grași esențiali Omega 6 și o combinație potrivită de vitamine.

 

  • Care au fost realizările anului 2024 pentru Nestlé România, în ceea ce privește îndeplinirea obiectivelor de sustenabilitate?

Inițiativele Nestlé România în 2024 în direcția sustenabilității se încadrează în două direcții principale: oamenii și mediul.

În primul rând, Nestlé are deja o serie de inițiative educaționale pentru a ghida oamenii către o alimentație echilibrată, de la etichetare nutrițională transparentă la programe de nutriție în școli și rețete echilibrate, în conformitate cu reglementările locale.

În al doilea rând, Nestlé România a continuat în 2024 proiectul „Pădurea de Miere Nestlé”, parte a angajamentului companiei față de mediu, plantând încă 20.000 de salcâmi pe o suprafață de patru hectare în Chiselet, județul Călărași. Din 2020 până în prezent, Nestlé România a plantat 110.000 de copaci. „Pădurea de Miere Nestlé” este un concept inovator lansat de Nestlé România, combinând atât regenerarea pădurilor pentru o mai bună absorbție a CO2 din atmosferă, cât și crearea unui ecosistem atractiv pentru apicultura în țara noastră, salcâmul fiind principala specie forestieră producătoare de miere din România.

Mai mult, Nestlé România s-a angajat direct în creșterea înțelegerii simbolurilor colectării separate de pe ambalajele din industria alimentară, evidențiind impactul negativ pe care o colectare necorespunzătoare îl are asupra mediului și explicând procesul de colectare și reciclare a deșeurilor de ambalaje prin proiectul educațional „ReciCLARea e totul!”.