Tranzacţia, al cărei preţ nu a fost dat publicităţii, include brandul La Cocinera şi unitatea din Valladolid, unde se fabrică produse alimentare congelate, în timp ce produsele din aluat congelat comercializat sub brandul La Cocinera nu fac parte din acord, a anunţat compania elveţiană.
Nestle este în mijlocul unui proces de revizuire a portofoliului şi deja a vândut câteva branduri neperformante, cum ar fi producătorul de suplimente nutritive PowerBar şi afacerea Jenny Craig.
Luna trecută, Nestle a anunţat că intenţionează să deschidă 10 centre de cercetare pentru îngrijirea pielii, majorându-şi investiţiile în piaţa produselor de sănătate.
La începutul lui 2014, compania elveţiană, recunoscută mai ales pentru mărcile sale de ciocolată şi cafea, a înfiinţat o divizie specială pentru produsele de îngrijire a pielii, după ce a preluat participaţia deţinută de partenerul L'Oreal la o societate mixtă pe care cele două companii o operau împreună.
Directorul Nestle Skin Care, Humberto Antunes, a anunţat că grupul elveţian va cheltui în acest an aproximativ 350 de milioane de dolari pentru cercetare şi dezvoltare în domeniul produselor de îngrijire a pielii. Primul din cele 10 centre de dezvoltare ar urma să fie inaugurat la mijlocul lui 2015, la New York, urmat de altele la Hong Kong şi Sao Paolo, pentru ca, ulterior, să fie deschise şi altele în America de Nord, Asia şi Europa.
SURSA: Agerpres