În 2011, compania a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 37,9% faţă de anul anterior.

De asemenea, compania mizează, în acest an, şi pe creşterea cu 10% a vânzărilor de laptopuri Dell pe piaţa din România, aceasta fiind în linie cu evoluţia pieţei de laptopuri la nivel local, pe fondul creşterii cererii din partea clienţilor din sectorul IMM. Astfel, cererea venită din partea IMM-urilor va contribui anul acesta la un avans de 10% al vânzărilor de laptopuri în România.

"Ne aflăm acum la finalul ciclului de înlocuire a echipamentelor IT din companii, care durează în mod obişnuit trei ani, după ce ultimele achiziţii semnificative au fost făcute în 2008. Companiile vor face achiziţii importante anul acesta, atât în ceea ce priveşte infrastructura IT, cât şi dotarea angajaţilor cu tehnologii noi, pentru a creşte productivitatea", a declarat directorul general Network One Distribution, Răzvan Ziemba.

În cei aproape patru ani de parteneriat NOD (Asesoft Distribution)-Dell, distribuitorul român a vândut aproximativ 100.000 de laptopuri Dell, cele mai cerute game fiind Inspiron (foto) şi XPS.

Potrivit companiei, laptopurile au continuat să alimenteze creşterea pe piaţa IT din România şi în prima parte a acestui an. Astfel, în primele trei luni ale anului, vânzările de computere portabile au avut o creştere de 24% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.         
"NOD este un partener strategic pentru Dell în Europa Centrală şi de Est, fapt care ne oferă oportunitatea de a oferi clienţilor noştri o gamă extensivă de laptopuri, adresate atât consumatorilor individuali, cât şi companiilor, dar şi o gamă completă de servere şi servicii post-vânzare. Ne consolidăm parteneriatul cu NOD printr-un eveniment de lansare a unor noi game de laptopuri Dell în România, eveniment prin care ne adresăm tuturor clienţilor noştri comuni", a declarat David Spruyt, Dell Regional Director Distribution, CEE Region.
Parteneriatul NOD-Dell a fost semnat în toamna anului 2008 şi s-a dezvoltat treptat, acoperind, prin game de produse precum Inspiron, XPS, Vostro, Latitude, Optiplex, atât piaţa consumatorilor individuali, cât şi piaţa IMM (Întreprinderi Mici şi Mijlocii). Astfel, în 2011, gama ‘Consumer’ a reprezentat aproape 70% din totalul vânzărilor de produse Dell în reţeaua NOD, restul de 30% revenind produselor de business.

Network One Distribution (NOD), cunoscută anterior ca Asesoft Distribution, este o companie având capital integral românesc, care desfăşoară operaţiuni pe pieţele din România şi Moldova. Compania de distribuţie electro-IT are o bază de clienţi formată din peste 1.500 revanzatori activi şi este furnizor important al reţelelor de retail locale.
Sursa: Agerpres