Network One Distribution, cel mai mare distribuitor de produse electro-IT din România, a încheiat anul 2013 cu vânzări de 110.000 de tablete ale brandului propriu, Serioux. Pentru anul în curs, NOD vizează poziția de lider pe piața locală de tablete și atingerea unei cote de 5% pe piața de smartphone-uri, odată cu introducerea acestei categorii de produse în portofoliul Serioux.
“Am început dezvoltarea gamei de produse Serioux în anul 2006, iar portofoliul a evoluat natural în acord cu evoluția pieței și cu cerințele formulate de clienți. Anul acesta consolidăm poziția Serioux pe piața din România prin dezvoltarea gamei de tablete, segment pe care vizăm locul întâi, dar și prin lansarea primelor phablet-uri și smartphone-uri din portofoliu”, spune Oana Barbu.
Piața de tablete a continuat dinamica accelerată și anul trecut, Network One Distribution estimând că vânzările totale de tablete s-au situat în jurul cifrei de 600.000 de unități.
“După triplarea de anul trecut, estimăm că vânzările de tablete se vor ridica în 2014 la un milion de unități, o creștere de peste 80% comparativ cu 2013. În aceste condiții, luând în considerare unitățile vândute deja la nivel local și perspectiva pentru anul acesta, estimăm că la finalul lui 2014, unul din 10 români va deține o tabletă”, declară Oana Barbu, Director Comercial Network One Distribution.
O dinamică importantă va avea și segmentul smartphone-urilor la nivel local, ca urmare a reducerii prețului mediu de achiziție, dar și a diversificării scenariilor de utilizare și a accesului tot mai facil la conținutul disponibil online. Astfel, Network One Distribution estimează că piața de smartpnone-uri va crește cu peste 30% în acest an, până la 2 milioane de unități.
În acest context, Network One Distribution intră pe piața de telefoane mobile cu două noi produse, Serioux Symbiosis X4 și Serioux Whisper X2. Până la jumătatea anului, gama de smartphone-uri și phablet-uri Serioux va ajunge la 10 modele, astfel încât, pentru 2014, Network One Distribution vizează o cotă de piață de 5% pe acest segment. Principalii concurenţi ai companiei sunt Allview, Evolio, E-Boda şi GoClever.