New Kopel Group: 10 milioane de Euro investiti si 800 de masini cumparate in primele 9 luni ale anului 2016

Pentru New Kopel Group, 2016 a fost anul provocarilor de business. Valoarea totala a investitiilor s-a ridicat la 10 milioane de Euro, in timp ce compania si-a mentinut ritmul cresterii prin cumpararea a 800 de masini noi. De asemenea, cifra de afaceri a crescut cu 11%, pana la valoarea de 20.5 milioane de Euro.

O perioada plina de actiune, incepand cu diviziile noastre de business si pana la proiectele de comunicare prin care am reusit sa aducem brandul New Kopel Group la un alt nivel, plin de energie. Am investit peste 10 milioane de Euro in autoturisme si in proiecte speciale, formula potrivita pentru a duce business-ul nostru spre si mai multe realizari in viitor.”, a declarat Hezi Shayb CEO New Kopel Group

 

In primele 9 luni ale anului, am vandut 70 de masini pe luna clientilor nostri persoane fizice, prin divizia de Second Hand, in timp ce flota administrata in sistem de leasing operational a crescut cu peste 20%, de la mai putin de 2.500, la peste 3.100 de masini aflate in administrare, raportat la perioada similara a anului 2015.

 

Totodata, activitatea din showroom-ul Union Motors a crescut cu 40%, iar cea din service, cu 30%.

 

Cu o echipa matura de oameni de vanzari, New Kopel Group a reusit o crestere cu 15% a portofoliului de clienti, pana la 300 de clienti cat are acum compania. Clientii provin, in principal, din arii precum IT, FMCG, Transport, Constructii, Farma si Logistica.

 

Cota noastra de piata se afla intr-o crestere continua. In acest moment, avem 7% in leasing operational si 20% in rent a car. Dar nu totul se rezuma la rezultatele financiare. In spatele acestora, exista mereu oamenii, oamenii exceptionali si talentati. De aceea, cultivarea unei echipe de speacialisti este un obiectiv important al strategiei noastre. Am demarat un proces de recrutare in directia extinderii echipei in pozitiile cheie. Acum, avem 140 de angajati fara a include aici subcontractorii si colaboratorii”, declara Hezi Shayb CEO New Kopel Group

 

 

Despre New Kopel Group:

Obiectivul New Kopel Group a fost mereu acela de a crea solutii personalizate adaptate nevoilor reale ale clientilor. Ne-am dorit sa oferim toate solutiile existente pe piata auto si am creat sistemul “One-Stop Shop” prin care oferim servicii integrate. Clientii au astfel posibilitatea de a opta pentru unul sau mai multe servicii in functie de nevoile lor concrete. In prezent, aproximativ 80% dintre clientii nostri acceseaza 4 sau 5 servicii simultan. De asemenea, datorita sinergiei Grupului si pentru ca dispunem de serviciile de rent-a-car si de leasing operational, din 2015, ne-am indreptat atentia spre IMM-uri si spre companiile de tip Start Up. Le oferim acestora accesul la beneficii pe care doar marile companii le au.

Accentul pus pe serviciile personalizate a dus in 2015 la crearea unui serviciu unic pe piata locala, posibilitatea de a inchira o masina cu doar 9.99 Euro pe zi, in weekend. De asemenea, am lansat Programul Prima Masina SH sau “Pachetul Fara Griji”, gandit sa vina in sprijinul romanilor care isi doresc sa cumpere o masina Second Hand. Programul a fost vandut integral in 2 ani.