Retailerul britanic de fashion New Look va ocupa o suprafaţă de aproximativ 500 mp în Palas Mall, făcându-şi astfel intrarea pe piaţa din nord-estul României. Magazinul brandului de articole sportive Intersport va fi poziţionat în Palas Mall, pe o suprafaţă de aproximativ 880 mp. În reţeaua de mall-uri Iulius, Intersport este prezent la Timişoara şi Suceava.
Înfiinţat în 1969, New Look este unul dintre cei mai mari retaileri britanici de îmbrăcăminte, cu 613 magazine în Marea Britanie şi 305 în Franţa sub denumirea Mim. La acestea se adaugă 27 magazine New Look în Franţa şi Belgia şi francizele din Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait şi Arabia Saudită.
Intersport este cea mai mare reţea de magazine de articole sportive din lume, prezentă în România din 2004, cu 16 magazine.
Palas Mall, ce urmează a fi inaugurat în ultima parte a acestui an, va avea o suprafaţă închiriabilă de 47.800 mp şi va cuprinde 118 magazine, food court şi 2.500 de locuri de parcare subterane.
Printre brandurile care au semnat contracte cu Iulius Group în vederea deschiderii de magazine în Palas Iaşi se numără H&M, Tommy Hilfiger, New Yorker, C&A, Stefanel, Tosca Blu, Il Passo, Hervis Sports, L’Occitane, Oodji, Auchan şi KFC Drive Thru.