Retailerul vestimentar New Yorker va inaugurat un nou magazin, în cadrul centrului comercial Cotroceni Park din Bucureşti, care va fi deschis publicului începând cu 29 octombrie.

Acesta este cel de-al noulea magazin al companiei germane de modă. Locaţia ocupă o suprafată totală de aproximativ 700 de metri patrati şi va prezenta toate cele şapte marci ale sale.

Extinderea New Yorker la Bucureşti face parte din planul companiei pentru anul în curs, care viza deschiderea a 5 locaţii prin investiţii medii de 1 milion de euro pentru fiecare magazin.

La finele anului 2007 au fost deschise primele două magazine din România, în Sibiu şi Cluj Napoca. La scurt timp au urmat Târgu Mureş, Bacău, Oradea, Brăila, Suceava şi prima locaţie din  Bucureşti. În total New Yorker deţine opt magazine desfăşurate pe o supragaţă totală de peste 7.000 de metri pătraţi.

Cotroceni Park are o suprafaţă totală construita de 214.000 mp şi o suprafaţă inchiriabila de 76.000 mp. Această suprafaţă va fi împărţită în trei artere, oferind 300 magazine, 2.500 de locuri de parcare, un hypermarket Real non-stop, un complex cu 20 de săli de cinema, primul IMAX din România (3D), o pistă de karting şi cel mai mare patinoar din Bucureşti (circa 800 mp), un perete de căţărat şi grote cu diverse activitati.

New Yorker se adresează generaţiei tinere, orientată către ultimele tendinţe ale modei şi aduce mărcile Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog, Big Budha, Rescue si Censored, completate de o linie de accesorii. Retailerul de modă a deschis în 1971 primul magazin, în Germania. În prezent NewYorker deţine 690 de magazine în 25 de ţări din Europa şi Orientul Mijlociu. În 2008, New Yorker a înregistrat vânzări de 1,35 miliarde de euro iar în 2009 se aşteptă la vânzări de 1,55 miliarde de euro.