Cu două luni înainte să împlinească 80 de ani, revista americană Newsweek renunță în această săptămână la versiunea tipărită, în favoarea unei ediţii 100% digitale, pentru telefoane mobile şi tablete, care se va numi Newsweek Global.
Revista a ales pentru prima pagină un simbol relevant: un "Hashtag" sau #, simbol al reţelei sociale Twitter, care se referă la importanţa pe care a căpătat-o internetul în ultimii ani ca sursă de informare, creând o situaţie foarte dificilă pentru presa scrisă, îndeosebi în privinţa veniturilor din publicitate.
După ce a luptat pentru supravieţuire, al doilea săptămânal de informaţii american, după Time, nu a reuşit să facă faţă scăderii vânzărilor şi a veniturilor din publicitate, ca urmare a deplasării cititorilor spre versiunea internet gratuită. Pentru ultimul număr, de pe 31 decembrie, celebra proprietară a revistei, Tina Brown, a ales o fotografie aeriană a sediului Newsweek din New York, în alb-negru.
În februarie 1933, primul număr prezenta figurile a şapte persoane de mare actualitate în epocă, printre care Adolf Hitler care tocmai declarase că "Naţiunea germană trebuie să fie reconstruită plecând de la zero".
Revista, la care prima pagină a fost adesea îndrăzneaţă şi uneori controversată, a fost vândută simbolic cu un dolar în 2010 de grupul Washington Post unui miliardar californian, Sidney Harman, fiind apoi revândută conglomeratului internet IAC. Newsweek a fuzionat în 2010 cu site-ul The Daily Beast, al cărui director de redacţie este tot Tina Brown. Aceasta a scris în ultimul număr că "uneori schimbarea nu este numai bună, ci chiar necesară".
În urmă cu două săptămîni, și Ziarul Financial Times Deutschland, deţinut de grupul Bertelsmann şi aflat pe pierdere o perioadă îndelungată, a fost închis după restrângerea semnificativă a tirajului şi a veniturilor din publicitate, pe fondul migraţiei cititorilor către online.