Nicolae Ciucă va avansa în turul al doilea al alegerilor prezidențiale
Marți, într-o postare pe Facebook, Ionuț Stroe a afirmat că Nicolae Ciucă va avansa în turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Potrivit lui Stroe, în ciuda atacurilor disperate din partea altor partide, Nicolae Ciucă este considerat cel mai bine cotat candidat de dreapta.
”Nicolae Ciucă va intra în turul al doilea al alegerilor prezidenţiale. În ciuda încercărilor disperate de atac venite dinspre celelalte partide, realitatea este că Nicolae Ciucă este cel mai bine cotat candidat de dreapta”, a afirmat Ionuţ Stroe.
PNL se situează în jurul a 30%
El a completat că rezultatul alegerilor de acum două luni indică faptul că PNL se află în jurul valorii de 30%. Potrivit lui Ionuț Stroe, realitatea votului este cel mai precis barometru.
Stroe a susținut că un candidat precum Nicolae Ciucă are toate șansele să îmbunătățească acest scor. El a descris pe Ciucă drept un lider cu studii temeinice și o carieră solidă, subliniind că, în toate funcțiile pe care le-a ocupat, Ciucă a demonstrat că pune interesul public înainte de orice, acționând cu integritate și responsabilitate.
”Un candidat precum Nicolae Ciucă nu poate decât să urce acest scor. Este un lider cu studii temeinice, cu o carieră solidă în spate şi, cel mai important, un om care a dovedit în toate funcţiile ocupate că pune interesul public mai presus de orice, acţionând cu integritate şi responsabilitate”, a susţinut Stroe.
Ionuț Stroe, explicații despre cartea lui Nicolae Ciucă
Stroe a clarificat că panourile stradale închiriate de partid nu au fost utilizate exclusiv pentru promovarea cărţii liderului PNL, ci au servit și pentru difuzarea altor mesaje politice.
”Vorbim de un om de care ne legăm toate speranţele în perspectiva anului electoral 2024, un om pe care îl considerăm potrivit a conduce această ţară din funcţia de preşedinte, e absolut normal să existe o campanie de susţinere şi de promovare”, a afirmat reprezentantul PNL.
Purtătorul de cuvânt al PNL a spus luni că nu ar trebui să se exagereze. El a explicat că închirierea panourilor s-a făcut pe parcursul întregului an pentru diverse campanii electorale, nu doar pentru promovarea unei anumite cărți.
El a menționat că panourile au fost utilizate și:
- la Congresul Partidului Popular European de la București
- precum și cu ocazia celebrării zilei partidului
În context, el a subliniat că aceste activități sunt absolut normale pentru orice partid politic. De asemenea, el a adăugat că nu doar liberalii folosesc panotajul stradal pentru a promova mesaje politice, ci toate partidele fac acest lucru.
El a confirmat că din cele patru milioane de euro cheltuite de PNL pentru acest tip de promovare, două milioane au fost alocate pentru promovarea cărții președintelui Nicolae Ciucă, intitulată „Un ostaș în slujba țării”.