TiriacAuto. Directorul Romcar, compania ce importa oficial in Romania marcile Ford si Mazda, explica decizia prin neintelegerile aparute intre el si actionariat. Intr-un interviu acordat revistei Capital, Niculescu vorbeste despre ideea de a strange toate marcile auto din grup intr-un holding ca fiind una foarte buna, a carei aplicare insa este gresita. El spune ca fenomenul de supracentralizare aparut la TiriacAuto nu poate decat sa penalizeze companiile care genereaza resursele financiare pentru holding, in dauna celorlalte.
Niculescu se desparte de Tiriac
17 februarie 2005, 12:00
Ultima modificare în 17 februarie 2005, 14:00
TiriacAuto. Directorul Romcar, compania ce importa oficial in Romania marcile Ford si Mazda, explica decizia prin neintelegerile aparute intre el si actionariat. Intr-un interviu acordat revistei Capital, Niculescu vorbeste despre ideea de a strange toate marcile auto din grup intr-un holding ca fiind una foarte buna, a carei aplicare insa este gresita. El spune ca fenomenul de supracentralizare aparut la TiriacAuto nu poate decat sa penalizeze companiile care genereaza resursele financiare pent
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Pentru China, restul lumii este o imensa piata de desfacere
- Kuweitienii au pus ochii pe piata imobiliara din Romania
- Piata valutara externa (forex)
- Pamanturile de la tara au ajuns durere de cap pentru oraseni
- Calin Anastasiu: „Am simtit ca ma paste rutina”
- Listarea SSIF Broker, un succes din prima zi
- Euro a slabit din nou
- Criza dolarului se apropie de sfarsit?
- Totul are un pret
- Cauti succes in afaceri, in cariera sau in familie? Ia-ti un coach!