Elmec Romania sarbatoreste, luna aceasta, 10 ani de la infiintare. Compania cunoscuta in industrie in primul rand ca fiind distribuitorul Nike in Romania, a fost înfiinţată în 1999 ca subsidiară a ELMEC SPORTS SA, una dintre cele mai cunoscute si apreciate companii comerciale din Grecia. Dezvoltarea Elmec Romania pe piaţa din România a început prin distribuţia produselor Nike la nivel national. In scurt timp de la infiintare, Elmec Romania a pus bazele propriei retele de magazine Nike,
Elmec Romania sarbatoreste, luna aceasta, 10 ani de la infiintare. Compania cunoscuta in industrie in primul rand ca fiind distribuitorul Nike in Romania, a fost înfiinţată în 1999 ca subsidiară a ELMEC SPORTS SA, una dintre cele mai cunoscute si apreciate companii comerciale din Grecia.
Dezvoltarea Elmec Romania pe piaţa din România a început prin distribuţia produselor Nike la nivel national. In scurt timp de la infiintare, Elmec Romania a pus bazele propriei retele de magazine Nike, lansand primul magazin Nike din Romania chiar în centrul Capitalei, spre sfarsitul anului 1999.
Astăzi, reţeaua Nike numără 23 de magazine exclusive, 2 magazine shop-in-shop si 3 outlet-uri. In anul 2003, cu acelaşi entuziasm, Elmec Romania a pus în practică cel mai inovativ concept de retail de pe piaţa din România, prin inaugurarea magazinelor Famous Brands care a reunit sub aceeasi umbrela branduri de top din industria modei, atat de asteptate de romani.
Compania şi-a lărgit permanent portofoliul de branduri comercializate în magazinele Famous Brands, reţeaua extinzându-se in paralel cu reţeaua Nike. Astazi reteaua Famous Brands numara 7 magazine monobrand, 6 magazine multibrand si 2 galerii. De asemenea, compania detine si WellnessClub din Plaza Romania, un centru de sport si fitness.
În 2007, cele două galerii Famous Brands deschise în Bucureşti Mall şi Plaza România au adus pentru prima dată în ţara noastră conceptul de shop-in-shop. Investiţia din acel an, în valoare de peste 2 milioane de euro, a inclus atât dezvoltarea reţelei de retail, cât şi trainingul personalului şi dezvoltarea permanentă a serviciilor oferite clienţilor.
Astăzi, printre brandurile comercializate în galeriile Famous Brands se află: Nike, Converse, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein, Miss Sixty, Energie, Killah, Custo Barcelona, Camper, Marlboro Classics, Polo Jeans Co., Polo Ralph Lauren, Trussardi Jeans, Diesel, Harley Davidson, Napapijri, Pepe Jeans London, Patrizia Pepe, Replay si G-Star Raw.
De la sfârşitul anului 2007, Elmec Romania a devenit parte a grupului elen Folli Follie, renumit pe plan mondial prin cele peste 300 de magazine de bijuterii şi accesorii, deschise în cele mai importante oraşe ale lumii. În România există în acest moment 4 magazine Folli Follie precum si şi 2 noi cornere localizate în galeriile Famous Brands.
Rezultatele financiare au inregistrat cresteri permanent, plasând Elmec România în topul jucătorilor de pe piaţa de retail. Pana in anul 2003, cresterea cifrei de afaceri a fost de min 100% de la un an la altul continuand trendul ascendend pana in prezent cu cresteri anuale de cel putin 30%, ajungand anul trecut la o cifra de afaceri de peste 50 de milionane de euro.
În acest moment, Elmec Romania deţine o reţea proprie nationala de peste 40 de magazine si distribuie produse Nike si Converse catre o retea de peste 40 de parteneri wholesale. In acelasi timp, ca si distribuitor Nike, Elmec este sponsorul tehnic al cluburilor de fotbal Steaua si Dinamo, al Ligii Profesioniste de Fotbal si al Federatiei Romane de Baschet si are incheiate parteneriate individuale cu sapte fotbalisti romani de renume.
„Suntem în plină dezvoltare. Deşi sarbatorim cei 10 ani de activitate intr-un an dificil pentru multe companii, continuam implementarea planurilor noastre de extindere atât în România, cât şi în Republica Moldova – unde avem deja 3 magazine, prin efortul colectiv al celor 700 de angajati. Luna viitoare de exemplu, 3 noi magazine isi pregatesc lansarea intr-unul din centrele comerciale din Constanta.
Vom continua sa ne largim reteaua de retail si distributie si ne vom diversifica portofoliul de branduri, avand ca obiectiv principal mentinerea si consolidarea pozitiei noastre de leader in domeniu”, a declarat Cristian Beznoska, CEO Elmec Romania.
SURSA: Elmec Romania