Nike vizează reorganizarea brandului omonim

Nike Inc. a anuntat ca vizeaza reorganizarea brandului omonim, ca parte a unui plan ce include si eliminarea a 4% din totalul fortei de munca. Astfel, compania vizeaza reorganizarea brandului in sase zone geografice, in loc de patru. Nike Inc., care detine si brandurile Converse, Cole Haan si Umbro, si-a reorganizat afacerile in urma cu doi ani, in incercarea de a-si majora vanzarile. Potrivit companiei, noua decizie este parte a aceleiasi strategii. Compania americana a inceput sa simta in u

Nike Inc. a anuntat ca vizeaza reorganizarea brandului omonim, ca parte a unui plan ce include si eliminarea a 4% din totalul fortei de munca. Astfel, compania vizeaza reorganizarea brandului in sase zone geografice, in loc de patru.

Nike Inc., care detine si brandurile Converse, Cole Haan si Umbro, si-a reorganizat afacerile in urma cu doi ani, in incercarea de a-si majora vanzarile. Potrivit companiei, noua decizie este parte a aceleiasi strategii.

Compania americana a inceput sa simta in ultimele cateva luni efectele crizei financiare, vanzarile dimunandu-se treptat, cu precadere in Statele Unite, unde consumatorii si-au taiat din bugetele de cheltuieli.

Nike a anuntat astfel o diminuare semnificativa a veniturilor si a vanzarilor pentru cel de-al treilea trimestru al anului. Atfel, compania a afisat un profit net de 243,8 milioane de dolari, in scadere fata de 463,8 milioane de dolari, in perioada similara a anului precedent. Veniturile au scazut, de asemenea cu 2 procente.

Nike are in acest moment 35.000 de angajati la nivel global. Compania va comunica oficial numarul persoanelor disponibilizate in mai, anul acesta.

Sursa: Fox News