„Acum un an, România se alătura familiei internaționale Deutsche Telekom. De atunci, ne-am străduit să oferim clienților noștri cele mai avantajoase și cele mai simple soluții dedicate atât familiilor, cât și companiilor. Am lansat pachetele integrate fix-mobil MagentaONE care au fost alese până acum de aproximativ 150.000 de clienți, aceștia fiind și cei mai mulțumiți, conform studiilor noastre interne. Am continuat să extindem acoperirea de fibră optică, am îmbunătățit platforma de televiziune interactivă și am rămas cel mai de încredere partener pentru companii”, a declarat Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania.
Noua ofertă comercială include pentru clienții de servicii integrate fix-mobil până la 6 servicii mobile suplimentare. Clienții MagentaONE noi sau existenți pot adăuga, fără o perioadă minimă contractuală, până la 4 servicii suplimentare Mobil Voce Familie sau Mobil Date Familie pentru 4,95 euro/lună cu TVA inclus/pachet. În funcție de preferințele clienților, pe lângă servicii nelimitate în rețea (voce și SMS-uri), aceștia pot alege mai multe beneficii de voce cu Mobil Voce Familie – lunar 1000 de minute/SMS-uri naționale, 200 de minute mobile internaționale și 750MB de trafic de date – sau pot opta pentru mai mult trafic de date cu Mobil Date Familie – 500 de minute/SMS-uri naționale, 200 de minute internaționale și 1,5GB de trafic de date. În plus față de aceste două servicii care combină beneficii de voce și date mobile, clienții pot opta pentru până la două abonamente de date numite Date Tabletă Familie. Prin intermediul tuturor ofertelor noi pentru familie, telefoanele mobile sau tabletele pot fi cumpărate și plătite în rate lunare. Ca un beneficiu adițional pentru fiecare pachet suplimentar, clientul va primi 1GB de trafic pentru serviciul mobil principal.
Noii clienți au reducere de 50% pentru primele 6 luni pentru pachetele promoționale care includ Mobil L și TV L, Internet L, VoceFixă S, la 72 lei, TVA inclus sau Mobil L cu TV M, Internet L, VoceFixa S, la 69 lei, TVA inclus, pentru aceeași perioadă.
Pentru segmentul de business, portofoliul de pachete integrate fix-mobil a fost îmbunătățit cu opțiuni suplimentare, vizând în principal clienții IMM. Așadar, în prezent, toți clienții business existenți care au cel puțin un serviciu fix Telekom și un serviciu mobil Telekom pot primi un cont OneDrive for Business gratuit, care include 1 TB de spațiu de stocare securizat (certificat ISO) și acces la versiunea online Microsoft Office. Mai mult, acest segment de clienți business este preluat în call-center, în medie, în 10 secunde.
Capacități IT&C îmbunătățite pentru clienții business
În perioada următoare, clienții business corporate vor beneficia de rezultatele proiectelor-pilot pentru Smart Cities, precum Smart Lighting, Smart Parking, Video Surveillance, Smart Transportation. Printre obiectivele strategice IT&C ale Telekom pentru următoarele 12 luni se numără dezvoltarea continuă a serviciilor de tip „managed” și lansarea de noi servicii din zona IT&C, cum ar fi Mobile PoS, Branch of the Future for banking, Managed Wi-Fi as a Service, soluții de semnătură digitală, arhivă electronică, Cloud CRM și ERP. Portofoliul M2M este, de asemenea, în creștere cu soluții precum Elevator Emergency sau Taxi dispatch.