Constructorul auto japonez Nissan Motor vrea ca în următorii patru ani să ajungă la 140-150 de reprezentanţe ale diviziei sale premium, Infiniti, în China, mai mult decât dublu faţă de cele 60 de reprezentanţe pe care le deţine în prezent, transmite Reuters.
‘Vom construi în principal reprezentanţe full-service în micile oraşe dar vom deschide şi unele reprezentanţe mici în principalele oraşe cum este Beijing’, a declarat directorul responsabil pentru operaţiunile Infiniti din China, Allen Lu.
Nissan, care comercializează în China automobile Infiniti importate, a vândut anul trecut 19.000 de unităţi şi pentru acest an acest şi-a propus să vândă 28.500 de unităţi. Cu toate acestea, vânzările Infiniti pe piaţa chineză sunt mici comparativ cu cele 300.000 de automobile vândute de Audi în 2011. Pe termen mediu, Nissan vrea să vândă 100.000 de automobile Infiniti în China în 2016 (o cincime din vânzările pe care Infiniti şi le-a propus la nivel global), iar pentru a atinge acest obiectiv începând din 2014 va demara producţia la o uzină în China.
Cu toate acestea planurile Nissan ar putea să se lovească de concurenţă acerbă, în condiţiile în care alţi producători de automobile de lux, inclusiv Mercedes-Benz, au început să reducă preţurile pentru a stimula vânzările pe piaţa chineză, cea mai mare piaţă auto din lume.
Sursa: Agerpres