Producatorul nipon incearca sa construiasca o baterie pentru autovehicule de dimensiuni mai reduse care ar putea fi folositoare atat autovehiculelor hibride cat si celor electrice. Mai multe companii din domeniu incearca in ultimul timp sa adapteze bateriile pe litiu-ion pentru a face fata cerintelor unui autovehicul, aceste baterii find folosite in prezent in dispozitive cu cerinte mai mici de energie precum telefoane celulare sau laptop-uri. Nissan, depasita de rivali sai Toyota si Hon
Producatorul nipon incearca sa construiasca o baterie pentru autovehicule de dimensiuni mai reduse care ar putea fi folositoare atat autovehiculelor hibride cat si celor electrice. Mai multe companii din domeniu incearca in ultimul timp sa adapteze bateriile pe litiu-ion pentru a face fata cerintelor unui autovehicul, aceste baterii find folosite in prezent in dispozitive cu cerinte mai mici de energie precum telefoane celulare sau laptop-uri.
Nissan, depasita de rivali sai Toyota si Honda la capitolul masini hibride, a deschis un centru destinat dezvoltarii tehnologiilor ecologice in Japonia. Nissan a lansat anul trecut un hibrid, dar sub capota acestuia se afla tehnologie dezvoltata de Toyota, sub licenta.
Carlos Ghosn, CEO al Nissan, considera ca investitiile in noi tehnologii ar putea reduce diferenta dintre Nissan si Toyota si Honda in viitor. Totodata, Ghosn a declarat ca Nissan ia in considerare si lansarea de masini electrice. Acesta nu au avut mare succes datorita preturilor mari, tehnologiei dificile de utilizat si distantelor limitate pe care le puteau parcurge.
Sursa: AP 27 Iunie 2007