Obiectivul celor două companii este creşterea vânzărilor anuale până la 2,3 milioane unităţi în 2015 de la 1,3 milioane unităţi anul trecut. Pentru a atinge acest obiectiv, compania niponă vrea să adauge noi facilităţi de producţie în Estul Chinei pentru a putea asambla autovehicule comerciale uşoare. De asemenea, o nouă uzină Nissan pentru producţia de autovehicule de pasageri ar urma să demareze operaţiunile în sudul Chinei anul viitor, alături de o altă uzină pentru producţia de autovehicule comerciale grele. Printre cele 30 de noi modele ce vor fi lansate pe piaţa chineză se numără şi un automobil electric, cu numele Venucia.

‘Noul plan cu investiţiile sale în capacităţi, produse şi inovaţie va asigura că China rămâne cea mai mare piaţă a Nissan’, a anunţat directorul general al Nissan, Carlos Ghosn.

Anul trecut, Nissan controla 5,8% din piaţa auto globală şi 6,2% din piaţa auto din China, unde Nissan este cel mai mare constructor auto asiatic devansându-şi rivalii Toyota Motor şi Honda Motor. China este în prezent cea mai mare piaţă auto din lume în funcţie de numărul autovehiculelor vândute, anul trecut fiind comercializate peste 18 milioane vehicule, în creştere cu 32% comparativ cu 2009.
SURSA: Agerpres