Proiectul, care se află la cea de-a treia ediţie, a fost iniţiat şi organizat de The Institute şi îşi propune să promoveze creativitatea românească, printr-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, în aceeaşi noapte, în sediile agenţiilor şi în spaţii conexe.
Primele două ediţii ale evenimentului au adus peste 4.000 de vizitatori în cele 21 de agenţii participante, respectiv AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, Hippos, iLeo, Infinit, Idealist, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler şi Wunderman.
Anul acesta proiectul invită şi agenţii de publicitate, agenţii de online şi interactive, agenţii de media, dar şi agenţii de PR.
Înscrierile au început de astăzi, 20 martie până pe 13 aprilie 2012, iar mai multe informaţii se găsesc aici.