Network One Distribution, cel mai mare distribuitor IT local, estimează că piața de electrocasnice continuă anul acesta trendul crescător, ajungând la 600 de milioane de euro.
Categoria de produse MDA (Major Domestic Appliances) are o pondere de 75% în piața totală, în timp ce segmentul SDA (Small Domestic Appliances) contribuie cu 25% la vânzările totale înregistrate în România.
În cazul Heinner, brandul propriu de electrocasnice al companiei Network One Distribution, categoria electrocasnicelor mari a avut cea mai bună dinamică, atât din punct de vedere al dezvoltării portofoliului, cât și din cel al evoluției cifrei de vânzări.Heinner a extins în trimestrul al patrulea al acestui an portofoliul de produse, adăugând segmentul de bricolaj ce cuprinde seturi multifuncționale, mașini pentru găurit și înșurubat, tăiere sau polizare, dar și gama de menaj și house hold, ce include vase și accesorii de gătit, mese de călcat etc.
“Electrocasnicele vândute în anii cu cele mai bune evoluții ale pieței, respectiv 2006-2008 pe fondul creșterii economice înregistrate de România, dar și ca urmare al accesului facil la creditare, se apropie de încheierea ciclului de viață. În acest context sunt create premisele pentru o creștere consistentă a pieței și în 2014, dar și în perioada următoare. Această dinamică reprezintă unul dintre factorii de creștere a cifrei de afaceri Heinner, susținută și de optimizarea portofoliului de produse și servicii pe care le oferim”, declară Oana Barbu, director comercial Network One Distribution.
Garanție de 5 ani
Astfel, portofoliul de servicii oferite de Heinner este completat cu garanția extinsă la 5 ani, în mod gratuit. Clienții care achiziționează începând cu 15 decembrie 2014 electrocasnice marimarca Heinner, respectiv frigidere, mașini de spălat, lăzi sau combine frigorifice, aragaze sau congelatoare primesc în mod gratuit extinderea serviciului de garanție de la trei la cinci ani.
“Avem încredere în calitatea produselor noastre, iar după ce am testat piața și am văzut feedback-ul pozitiv din partea clienților pentru acest tip de serviciu, am decis extinderea gratuită a garanției la 5 ani. Noul serviciu completează deja portofoliul nostru care include diagnosticarea și repararea electrocasnicelor mari Heinner la domiciliul clienților și garanția “Pick-up and return” pentru cele mici, care implică preluarea și returnarea a oricărui produs”, a declarat Oana Barbu, director comercial Network One Distribution. Heinner încheie anul acesta cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, înregistrând un avans de 40%, de două ori mai bun decât dinamica generală estimată a pieței.