Proiectul loturilor de autostradă, între Ogra și Câmpia Turzii include două noduri rutiere. Oficialii Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România ne-au explicat că lotul 1 Ogra – Iernut nu are nod rutier. Lotul 2 Iernut – Cheţani, (17,9 km) va avea la km 4+170, conexiune cu DN14A Mediaș-Iernut, iar lotul 3 Cheţani – Câmpia Turzii va avea la km 21+890, conexiune cu DN15 lângă localitatea Chețani.
La începutul lunii mai, oficialii Companiei Nationale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România au emis ordinul de începere a lucrărilor pentru cele trei contracte de proiectare şi execuţie (FIDIC Galben) aferente Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii, parte a obiectivului de investiţii Autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea.
Contractele de proiectare şi execuţie au fost au fost câștigate de următoarele firme:
– Asocierea Geiger Transilvania SRL – Wilhelm Geiger GmbH & Co.KG: Lotul 1 Ogra -Iernut (3,6 km), contract în valoare de 55,7 milioane lei fără TVA;
– Asocierea Astaldi SPA – Max Boegl Romania SRL – Astalrom SA – Consitrans SRL: Lotul 2; Iernut – Cheţani (17,9 km), contract în valoare de 437,63 milioane lei fără TVA;
– Asocierea Straco Grup – Specialist Consulting -Total Road S.R.L.: Lotul 3 Cheţani – Câmpia Turzii (15,691 km), contract în valoare de 279,744 milioane lei fără TVA.