Utilizatorii serviciilor Connex preplatite pot comunica si atunci cand nu mai dispun de credit sau cand perioada de valabilitate a creditului a expirat. Utilizand noile servicii, “Suna-ma!” si “Tranfera credit!”, clientii Cartelei Connex si ai Connex 2in1 pot trimite mesaje scrise predefinite pentru a solicita sa fie sunati sau sa le fie reincarcat creditul. “Aceste servicii noi si inovative ofera o mai mare flexibilitate si raspund necesitatii clientilor de
Utilizatorii serviciilor Connex preplatite pot comunica si atunci cand nu mai dispun de credit sau cand perioada de valabilitate a creditului a expirat.
Utilizand noile servicii, “Suna-ma!” si “Tranfera credit!”, clientii Cartelei Connex si ai Connex 2in1 pot trimite mesaje scrise predefinite pentru a solicita sa fie sunati sau sa le fie reincarcat creditul.
“Aceste servicii noi si inovative ofera o mai mare flexibilitate si raspund necesitatii clientilor de a comunica. Ele fac parte din strategia noastra de a usura comunicarea ”, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer la Connex.
Accesul clientilor Connex la serviciile “Suna-ma!” si “Transfera credit!” se face apeland gratuit *120#.
Prin noul serviciu “Suna-ma!”, clientii Connex pot trimite mesaje scrise predefinite prietenilor din orice retea mobila, cerand sa fie sunati. Clientii pot trimite gratuit doua mesaje de tip “Suna-ma!” pe luna, mesajele suplimentare fiind taxate conform tarifelor normale pentru SMS.
Celalalt serviciu, “Transfera credit!”, ofera clientilor serviciilor preplatite posibilitatea de a trimite mesaje scrise predefinite prin care pot solicita altor clienti Connex reincarcarea creditului. Serviciul “Transfera credit!” poate fi solicitat gratuit de patru ori pe luna.
Cele doua servicii sunt disponibile si in roaming, in aceleasi conditii.
Sursa: Capital, 23 august 2005