Noi beneficii pentru clienții Allianz-Țiriac. Apare un asistent virtual care vine în ajutorul acestora

Având în vedere restricțiile impuse pentru a limita răspândirea coronavirusului, Allianz-Țiriac își protejează clienții și totodată vine în ajutorul acestora cu noi beneficii. Este vorba despre un asistent virtual care oferă recomandări medicale în câteva minute.

Allianz-Țiriac Asigurări, liderul pieței de asigurări de sănătate, elimină barierele, generate de criza coronavirusului, în îngrijirea sănătății și pune la dispoziția clienților săi un asistent virtual, DoctorChat, care oferă, în doar câteva minute, răspunsuri la probleme sau îngrijorări medicale, fără programare.

DoctorChat, o soluție inovatoare bazată pe inteligența artificială, este rezultatul unei colaborări cu Allianz Partners, parte a Allianz Group. 

Ceea ce diferențiază DoctorChat de alte servicii de consultanță medicală la distanță este ușurința în accesare, rapiditatea cu care sunt generate răspunsurile, precum și faptul că accesul la recomandările medicilor generaliști se face direct prin SMS sau prin aplicațiile favorite ale clienților, precum WhatsApp, Telegram sau Viber. Serviciul poate fi accesat 24/7 și nu necesită instalarea unei aplicații dedicate.

Ce vor putea face utilizatorii

Prin intermediul DoctorChat poate fi adresată orice preocupare referitoare la starea de sănătate, de la întrebări precum “Cum să interpretez rezultatul acestor analize de sânge?”, “Am uitat să imi iau medicamentația la timp, cum trebuie sa procedez?”, până la “Pot fi următoarele simptome …. semnele unei infectări cu coronavirus?”. 

Serviciul este disponibil deja tuturor clienților care dețin o asigurare de sănătate Allianz-Țiriac, iar numărul de întrebări care pot fi adresate este nelimitat. 

“Contextul actual ne-a dovedit încă o dată cât de importantă este îngrijirea sănătății, dar în același timp a ridicat dificultăți pentru pacienți în accesarea unor servicii medicale de rutină. Prin intermediul DoctorChat, clienții cu asigurări de sănătate oferite de Allianz-Țiriac pot avea acces rapid la sfatul medicului printr-un SMS, fără a fi necesară o conexiune la internet sau un telefon inteligent. Eliminăm astfel îngrijorările inutile ale clienților noștri și oferim o alternativă la accesarea de informații neavizate de pe internet”, a declarat Marilena Bârliga, Director Market Management și Comunicare, Allianz-Țiriac Asigurări. 

Pentru a accesa DoctorChat, clienții trebuie să urmeze doi până la patru pași simpli, în funcție de mijlocul de comunicare ales. 

Care sunt pașii de conectare

Astfel, la conectarea prin aplicația favorită pașii sunt următorii:

1. Se activează contul DoctorChat pe site-ul allianz-tiriac.abi.ai

2. Se introduce CNP-ul, numele, numărul de telefon și adresa de e-mail

3. Se selectează aplicația de comunicare preferată (WhatsApp, Viber, Telegram)

4. Se poate începe o conversație cu DoctorChat.

În cazul în care clienții nu dispun de o conexiune la internet, activarea DoctorChat se face prin trimiterea unui SMS care conține CNP-ul la numărul de telefon +40 371 700 807. După trimiterea SMS-ului clienții pot începe să utilizeze DoctorChat.

Tehnologia de inteligență artificială pe care se bazează DoctorChat presupune un proces de învățare automată care face ca platforma să se îmbunătățească cu fiecare interacțiune,  asigurând totodată alocarea celui mai bun medic în funcție de situație. 

Toate informațiile transmise prin DoctorChat sunt criptate, confidențialitatea conversațiilor este asigurată, iar numele și detaliile de contact ale utilizatorilor nu sunt transmise fără permisiune nici măcar medicilor care tratează cazurile respective.