Serviciul de consultanță medicală la distanță este oferit printr-un parteneriat cu Medicover, unul dintre cei mai mari furnizori privaţi de servicii medicale din România, fără niciun cost suplimentar până în 15 iulie 2020. Serviciul dezvoltat de Medicover împreună cu ATLAS este disponibil atât clienților actuali persoane fizice și companii, cât și celor care vor încheia o asigurare de sănătate Allianz-Țiriac în perioada următoare.
La ce au acces asigurații Allianz-Țiriac
Prin intermediul acestui parteneriat, cei aproape 150.000 de asigurați Allianz-Țiriac au acces direct la peste 100 de medici și numeroase specialități medicale, printre care: medicină generală, medicină internă, pediatrie, diabet și nutriţie, cardiologie, epidemiologie, etc., fără a fi nevoiți să apeleze la un serviciu de call center.
“Allianz-Țiriac a pus întotdeauna pe primul loc protecția clienților și calitatea serviciilor oferite, astfel că introducerea în mod gratuit a serviciilor de consultanță medicală la distanță este un pas firesc pe care îl facem în actualul context. Este totodată o dovadă de responsabilitate din partea celei mai mari companii de asigurări de sănătate din România și încă o măsură prin care oferim asiguraților noștri toate condițiile pentru a rămâne stăpâni pe situație”, a declarat Aurel Badea, Director General Adjunct în cadrul Allianz-Țiriac.
Când sunt disponibile consultațiile medicale
Consultațiile medicale video online sau prin telefon sunt disponibile de luni până duminică, în intervalul 08.00-20.00 prin accesarea link-ului mymedicover.atlas.app , precum și prin aplicația ATLAS – Healthy mind & body, disponibilă pentru sistemele iOS și Android.
Pentru a intra în legătură cu unul dintre medici, un asigurat Allianz-Țiriac trebuie să urmeze trei pași simpli:
- Completează formularul „creare cont” și introduce datele personale solicitate.
- Alege specialitatea medicală pe care o consideră potrivită pentru nevoia sa medicală, precum și medicul, ziua și ora dorite pentru programare.
- În urma înregistrării solicitării, primește o notificare de confirmare a programării.
Pe lângă introducerea în mod gratuit a serviciilor de consultanță medicală la distanță, Allianz-Țiriac va acoperi, pe perioada valabilității Ordonanțelor Militare, costul serviciilor medicale accesate online sau prin telefon, în conformitate cu limitele pachetului ales, în reţeau de clinici partenere Allianz-Ţiriac sau la alte clinici medicale private din România, dacă contractul de asigurare oferă acoperire în afara rețelei de parteneri.
În acest caz, decontarea cheltuielilor se va efectua prin ramburs, după avizarea unei daune în aplicația Allianz-Țiriac Mobile sau prin celelalte modalități disponibile de avizare a daunelor.
De asemenea, pentru afecțiuni medicale apărute în perioada stării de urgență sau cu maximum două luni înainte de aceasta, Allianz-Țiriac extinde de la 90 de zile la 180 de zile termenul de valabilitate a recomandărilor și biletelor de trimitere acceptate la notificarea daunelor și, respectiv, termenul maxim de accesare a serviciilor medicale de la debutul simptomelor.
Măsurile prezentate mai sus completează seria de acţiuni pe care Allianz-Țiriac le-a implementat pentru a-și proteja clienții, angajații, colaboratorii și partenerii, precum și solutiile digitale care le permit clienților să rămână tot timpul stăpâni pe situație. Mai multe informaţii despre măsurile implementate până acum şi soluţiile digitale pe care le punem la dispoziţia clienţilor noştri pot fi accesate pe website-ul Allianz-Ţiriac.