Cele doua cursuri fac parte din Programul Certificat Profesional in Management al Open University Business School din Marea Britanie. Prin metodele originale si moderne de studiu, fiecare dintre cursurile Programului de Certificat reprezinta o cale sigura de imbunatatire a eficacitatii pentru principalele componente ale activitatii manageriale (management organizational, managementul resurselor umane, management financiar, managementul relatiilor cu clientii).
Caracterul interactiv al cursurilor, lucrarile practice, schimbul de idei si experienta, lucrul in echipa la tutoriale (seminarii de cate trei ore, organizate la sfarsit de saptamana) si la scoli rezidentiale si, nu in ultimul rand, sprijinul tutorilor, permit acumularea cunostintelor intr-un cadru accesibil si prietenos, fara sa fie necesara intreruperea activitatii profesionale.
Cursul „Managementul Resurselor Umane” ii ajuta pe manageri sa inteleaga si sa-si dezvolte abilitati legate de motivarea in munca, recrutarea si dezvoltarea personalui, definirea postului, comunicarea la locul de munca si conducerea oamenilor. Sunt prezentate aspectele esentiale ale formarii si dezvoltarii echipei si modalitatile practice de imbunatatire a performantei la nivel individual si de echipa. De asemenea, cursul abordeaza problematica complexa a schimbarii, ajutandu-i pe manageri sa inteleaga rolul pe care trebuie sa-l aiba in cadrul initiativelor de schimbare.
Cel de-al doilea curs, „Managementul Relatiilor cu Clientii”, completeaza setul cunostintelor ajutandu-i pe manageri ca, prin folosirea unor anumite concepte si modele din domeniul marketingului si asigurarii calitatii, sa inteleaga cum pot oferi valoare atat clientilor lor, cat si celorlalte grupuri interesate de bunul mers al organizatiei. Explorarea termenului de „client”, relatia de schimb, modelul mixului de marketing, conceptul de „lant valoric”, analiza mediului extern sunt doar cateva teme abordate in cadrul cursului. Cursul ii ajuta pe manageri sa inteleaga rolul cercetarii de piata in identificarea cerintelor clientilor. De asemenea, sunt examinate principalele metode de obtinere a calitatii, managerii dobandind intelegerea ca managementul calitatii incepe cu clientii: daca acestia sunt satisfacuti, ei vor reveni pentru a cumpara din nou, recomandand, la randul lor, si altora, organizatia.

Informatii suplimentare despre cursuri:

· Cursurile fac parte din Certificatul Profesional in Management, prima etapa din cadrul programului Master of Business Administration al Open University Business School (OUBS) din Marea Britanie, oferit in Romania de CODECS.
· La absolvirea fiecarui curs, OUBS elibereaza o foaie matricola care furnizeaza credite pentru obtinerea titlului de MBA. MBA-ul oferit de OUBS are recunoastere internationala, fiind acreditat de Association of Master of Business Administration.
· Fiecare dintre cursuri dureaza 3 luni (iulie-septembrie) si nu necesita intreruperea activitatii profesionale
· Inscrierile au loc pana la 30 iunie 2003
· Informatii suplimentare si inscrieri la tel/fax: 021-252 51 82/3/4 marketing@codecs.ro, www.codecs.ro