Și asta în condițiile în care mașina cântărește 2.574 de kilograme. În ciuda aparențelor, care indică ușoare modificări ale versiunilor anterioare, oficialii britanici susțin că mașina a fost redesenată de la un capăt la celălalt, iar tehnologiile de sub capotă sunt de ultimă oră. Forța impresionantă a motorului este direcționată către roți printr-o transmisie ZF.
Articol preluat din Suplimentul Auto Capital apărut în data de 25 martie 2013.
Citește și:
Geneva Motor Show: TRANSFORMERS
Dacia Logan MCV: Raport imbatabil
Start dezastruos al pieței de autoturisme noi în 2013
Piața vehiculelor comerciale, pe valurile crizei
Ford EcoSport: Forțat de împrejurări
Mașinile second-hand au salvat piața leasingului auto
NOU: Chevrolet Captiva FL
Audi RS Q3: Primul RS din familia Q
NOU Aston Martin Rapide S
Timbrul de mediu a bulversat și piața mașinilor de ocazie
Alfa Romeo 4C: Al patrulea mod – Race