Alina Meleşcanu va prelua la 1 iunie funcţia de marketing & PR manager al New Kopel Group, urmând să propună şi să implementeze strategia de comunicare internă şi externă a primei companii de leasing operaţional din România.
Anterior, Alina Meleşcanu a ocupat funcţiile de Business Unit Director în cadrul Ogilvy Public Relations Bucharest şi de director PR al Rogalski Damaschin Public Relations.
'Urmând direcţia pieţei, este un pas firesc în cariera mea şi un mod deschis în care îmi exprim atitudinea faţă de evoluţia profesională. Am responsabilitatea dezvoltării şi comunicării unui brand matur ca parte dintr-o echipă care simte şi crede că singurul răspuns potrivit pentru piaţa din România este 'Always Yes!'', a declarat Alina Meleşcanu.
Cu 13 ani de experienţă în PR şi comunicare, Alina Meleşcanu s-a format ca profesionist activând în arii diverse precum consumer marketing, corporate communications, CSR, social marketing, crisis management, social media şi influencers management pentru domenii precum FMCG, sănătate, leasing, financiar, imobiliar, construcţii şi energie.
Printre cele mai importante branduri din aria de responsabilitate a Alinei Meşleşcanu se numără Deloitte, Interamerican, Metropolitan Life, Bayer, Pfizer, GSK, Spitalul Euroclinic, Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria, Comisia Europeană, Parlamentul European, Ambasada Olandei, Colgate & Palmolive, Farmec – Gerovital, Plus Discount, Tassullo, PPD, Philips, BAT, Cramele Halewood, Proiectul Băneasa, Ţiriac Imobiliare, Immochan, Sonae Sierra, Caroli Foods Group, RePower şi Second Life.
Grupul de companii New Kopel face parte din grupul Shlomo, unul dintre cele mai mari holdinguri din Israel. New Kopel a intrat pe piaţa din România în 2005 şi oferă servicii de leasing operaţional, fleet management şi rent-a-car.