Acesta include un motor turbo de 1.6 litri și 300 CP dezvoltat pentru curse, Toyota Global Race Engine, și două motoare electrice de câte 60 CP. Elementul cel mai interesant este acela că energia electrică nu este furnizată de baterii, ci de un capacitor. Acesta își poate descărca instantaneu întreaga energie în motoare făcând ca, pentru cinci secunde, micul Yaris să se transforme într-o bestie cu 420 CP. Pentru reîncărcarea capacitorului este utilizat un motor-generator care intră în acțiune când este utilizat doar motorul convențional.
Articol publicat în Suplimentul Auto Capital care a apărut împreună cu revista Capital și cu Evenimentul Zilei pe 30 septembrie 2013.
NOU: Toyota Yaris Hybrid-R
28 octombrie 2013, 21:54
Ultima modificare în 28 octombrie 2013, 23:54
Micul Yaris a primit o inimă de leu. Ba chiar trei, dacă luăm în calcul întregul sistem de propulsie.
Etichete: frankfurt,
lansare,
toyota,
yaris
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Deficitul bugetar poate duce la impozite mai mari
- Anchetă CAPITAL. 10% din clinicile PRIVATE trăiesc doar din banii STATULUI
- Incredibil. Guvernul maghiar vrea să taie prin lege 20% din ratele bancare
- NOU: Renault Initiale Paris Concept
- Rolls Royce Celestial Phantom: Luxul vine din cer
- “Frauda din asigurări este utilizată inclusiv pentru FINANŢAREA TERORISMULUI”
- Cele mai bune credite de consum şi carduri de credit
- Oazele turismului din adâncurile României
- Scandal de proporții între șefii asociațiilor de fermieri. Laurențiu Baciu: ”Jurconi, ești un impostor!”
- Reactorul 2 de la Cernavodă a fost repornit