ZAREA îşi reînnoieşte promisiunea către consumatori legată de calitatea produselor sale prin noua campanie de comunicare media. CUVÂNTUL DAT E CUVÂNT RESPECTAT este principiul pe care a fost ridicată o ţară şi ale cărui ecouri le auzim şi astăzi în realizări care au trecut testul timpului. Acesta este principiul după care ZAREA, la rândul său, se călăuzeşte, promiţând de mai bine de 100 de ani, excelență. Indiferent de vremuri, promisiunea ZAREA se regăseşte în fiecare picătură, fie ea spumant, brandy sau altă băutură spirtoasă, în fiecare pahar ridicat în cinstea realizărilor personale sau ale noastre, ale tuturor, în momente de bucurie.
Meseria deprinsă de la producători de elită germani stă la originile tradiţiei noastre, conturate la 1912 şi de acolo vine şi atenţia ZAREA pentru detaliu, ajutată întotdeauna de calitatea strugurilor şi distilatelor româneşti. În anii de după război, a fost naţionalizată, asemeni multor altor întreprinderi româneşti de succes şi tot atunci s-a căpătat numele sub care astăzi este cunoscută. ZAREA continuă să facă ce ştie mai bine, să ne păstreze tradiţia şi să folosească întotdeauna vinuri şi distilate de calitate superioară. Produsele noastre au devenit nelipsite de pe mesele de sărbătoare româneşti (din ţară şi din diaspora), dar şi de la evenimente diplomatice, culturale şi sportive. La fel ca şi vinurile spumantele, brandy-urile ZAREA au primit ani de-a rândul distincţie după distincţie în competiţii din ţară şi din străinătate. Am rămas fideli principiilor noastre, dar ne-am şi modernizat în acelaşi timp iar astăzi suntem unul dintre cele mai apreciate şi mai premiate branduri româneşti din categoria băuturilor alcoolice.
Tradiţia ZAREA de producător de băuturi spirtoase de înaltă calitate a fost recunoscută şi în 2018, când consumatorii români au votat ZAREA ca fiind Nr.1 în ceea ce privește Calitatea în categoria Băuturilor Spirtoase conform studiului de piața QUDAL – QUality meDAL realizat de ICERTIAS în România.
“ZAREA 7 Stele este unul din proiectele noastre de suflet: o băutură spirtoasă fină, cu un perfect balans de tărie alcoolică, gust şi arome tradiţionale. Am reînnodat firul experienţei noastre în 2014, atunci când am lansat ambalajul actual cu o personalitate distinctă şi gust excelent, foarte apreciat de consumatori. Vânzările în continuă creștere au confirmat faptul că românii apreciază produsele ZAREA pentru că oferă calitate la un preţ corect” spune Emil Popescu, preşedinte ZAREA.
ZAREA 7 Stele este un cupaj din distilat de vin învechit şi alcool de cereale de calitate înaltă, somptuos şi în acelaşi timp delicat, în care notele fine de prună uscată se îmbină desăvârşit cu cele de lemn de stejar. Băutura frumos echilibrată, care conferă nobleţe oricărui moment, a fost premiată în 2019 cu Medalie de AUR la HONG KONG.
Compania ZAREA, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa băuturilor alcoolice, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 150,3 milioane de lei, cu 17,6% mai mare faţă de anul precedent. Conform studiului Nielsen DJ19, ZAREA este lider în categoria vinurilor spumante (cu brandul ZAREA), lichiorurilor (cu brandul Florentino), bitterului (cu brandul Carpaten) şi unul din cei mai importanţi jucători din categoria brandy cu mărcile ZAREA şi Milcov.
ZAREA, unul dintre cei mai importanţi jucători din categoria băuturilor spirtoase, a fost desemnat Brandul Românesc al Anului 2018 în cadrul evenimentului organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti.
Mai multe informații pe: www.zarea.ro şi cuvantuldat.ro