Pentru 2018, compania estimează venituri de jumătate de milion de euro din divizia Brand Your HR, se arată într-un comunicat al eJobs.
"Am construit acest business unit pentru a pune sub o umbrelă comună toate serviciile pe care eJobs le va oferi companiilor, începând de astăzi, în direcția dezvoltării, consolidării și eficientizării proceselor de recrutare, fidelizare și retenție angajați. ‘Data-drivenEmployerBranding’ este eticheta sub care vom dezvolta toate proiectele noastre, folosind metodologii dezvoltate intern și know-how-ul specific, acumulat de eJobs în 18 ani de leadership pe piața recrutării online. Suntem convinși că abordarea noastră este rețeta cea mai sigură pentru a genera rezultate măsurabile pentru orice client interesat de cultivarea brandului său de angajator”, declară Andrei Frunză, CEO eJobs Group.
Platforma de recrutare online susține companiile să își creeze și să-și promoveze eficient imaginea de angajator, cu obiectivul de a atrage candidați valoroși și relevanți, de a eficientiza procesul de recrutare și de a construi și reține o echipă puternică.
Astfel, Brand Your HR urmărește să sprijine companiile să-și creeze un brand puternic de angajator și să devină mai competitive pe piața resurselor umane.
Prin noua divizie de business, eJobs va oferi o gamă integrată de servicii, precum audit și cercetare de brand, strategie și dezvoltare de brand de angajator, comunicare internă și externă de HR, employeeengagement și dezvoltare sisteme de compensații și beneficii angajați.
Toate aceste servicii stau la baza creșterii atractivității companiilor în rândul candidaților, atragerii unui număr mai ridicat de aplicanți relevanți, într-un timp mai scurt, și creșterii nivelului de retenție a angajaților în cadrul companiei.