Pasionaţi ai mărcii, precum și viitori posesori ai acestui model, au avut ocazia să descopere şi să testeze noul SUV Mazda CX-5, dar şi să viziteze modernul centru auto.
Odată cu schimbarea identitatii vizuale şi a strategiei de reprezentare, BDT Mazda şi-a aliniat standardele conform cerințelor producătorului japonez, atât în ceea ce privește semnalizarea exterioară, cât și decorul interior, beneficiind de mobilier nou, modern. Acum atenția este concentrată pe aspecte ce țin de impactul vizual și accesibilitate, fie prin poziționarea centrală a autovehiculelor expuse, ce oferă o experienţă interactivă a clientului cu produsul, şi implicit cu brandul, fie prin realizarea acelei armonii vizuale între exterior și interior.
Cu un preț de pornire de 22.490 Euro (cu TVA inclus), noul CX-5 este disponibil, la fel ca și generația anterioară, în cinci niveluri de echipare pentru care există mai multe variante de motorizare: benzină SKYACTIV-G de 2l, cu 165 CP în varianta cu tracțiune față, respectiv 160 CP cu tracțiune integrală și un propulsor diesel SKYACTIV-D de 2.2l în două derivate, de 150 și 175 CP. Toate motoarele pot fi conectate la variante îmbunătățite ale transmisiilor SKYACTIV-MT și SKYACTIV-Drive, ambele cu șase trepte.
Mazda CX-5 prezintă o gamă extinsă de sisteme optimizate din tehnologiile i-ACTIVESENSE: sistemul de alertă șofer (DAA), sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSM), sistemul de avertizare la deplasarea în marșarier (RCTA) și sistemul de asistență la depășirea benzii de rulare (LAS). În plus, noul sistem Mazda Radar Cruise Control (MRCC) cu funcția Stop and Go și faruri LED adaptive (ALH) cu posibilitatea de a controla cele 12 LED-uri, sistemele Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) și Traffic Sign Recognition (TSR), cu avertizare sonoră și vizuală, sunt disponibile în premieră pe CX-5.
“Clientul Mazda ştie foarte bine care sunt atributele brandului, iar la volanul noului CX-5 experimentează noi dimensiuni ale plăcerii condusului. Pentru că SUV-ul compact Mazda a fost conceput şi construit cu un design complet nou şi îndrăzneţ – un exerciţiu de duritate rafinată – cu numeroase sisteme şi elemente de siguranţă şi confort ce oferă tuturor celor din maşină o senzaţie intensă şi o comuniune perfectă cu automobilul, sau Jinba Ittai cum spun japonezii. Pentru că a conduce o Mazda înseamnă mult mai mult decât a ajunge din punctul A în punctul B.” a declarat Cristian Nițulescu, director vânzari BDT Mazda.
Despre BDT Mazda:
Este unul dintre cei mai performanți şi de succes dealeri Mazda din România. BDT Mazda are o politică dinamică, raportată constant la evoluția pieței și solicitările clienților. Principalul obiect de activitate îl constituie comercializarea de autovehicule noi ale constructorului japonez, la care se adaugă centrul service specializat pentru întreaga gamă auto și comercializarea pieselor și accesoriilor originale Mazda. În prezent, activitatea se desfășoară în două sedii în București: Splaiul Unirii 223, Sector 3 și Calea Griviței 198 – 200, Sector 1. În anul 2016, BDT Mazda a înregistrat o creștere a cifrei de vânzări cu 42% față de anul anterior, ceea ce a reprezentat 29% din totalul vânzărilor naţionale Mazda.