Noul model oferă motoare şi tehnologie a suspensiei de ultimă oră, îmbunătăţiri suplimentare ale eficienţei, spaţiu mărit semnificativ şi o gamă inovatoare de dotări şi echipamente.
Noul Seria 1 rămâne singurul automobil cu tracţiune spate din segment şi păstrează punctele forte ale predecesorului, care s-a vândut în peste un milion de exemplare în întreaga lume.
Caroseria noului BMW Seria 1 este mai lungă cu 8,5 cm decât cea a predecesorului – ajunge la 4,324 m -, în timp ce ampatamentul a fost extins cu 3 cm, la 2,69 m. Aspectul maşinii este unul mai puternic şi datorită lăţimii totale care a fost mărită la 1,765 m, în timp ce înălţimea rămâne neschimbată, 1,421 m. Volumul portbagajului a fost extins cu 30 litri, la 360 litri.
Toate motoarele noului BMW Seria 1 sunt versiuni cu patru cilindri care utilizează tehnologia BMW TwinPower Turbo. Consumul de combustibil a fost redus cu până la 10 procente.
Ca şi precedentul model cu cinci uşi, noul BMW Seria 1 este produs la uzina BMW din Regensburg, acolo unde se asamblează şi BMW Seria 3 Sedan, Coupé şi Cabriolet, BMW M3 şi BMW Z4. Uzina a produs mai bine de 4,5 milioane de maşini de-a lungul celor 25 de ani de la inaugurare.
SURSA: Agerpres