O alta noutate a Codului Fiscal este ridicarea pragului de deductibilitate a cheltuielilor sociale, in categoria carora se includ si tichetele cadou, la calculul impozitului pe profit, de la 2% la 5% din fondul de salarii. Noul regim fiscal stabileste posibilitatea acordarii de tichete cadou neimpozabile, cu ocazia Pastelui, 1 Iunie si Craciunului, atat copiilor minori, cat si parintilor si salariatilor fara copii, daca tichetele pentru fiecare persoana se incadreaza in suma de 150 de lei.
Conform datelor Up Romania, tot mai multe companii opteaza pentru acordarea de beneficii salariatilor, sub forma tichetelor cadou, in special din sectorul IMM-urilor. Un alt motiv, in afara celui fiscal, pentru cresterea interesului fata de tichetele cadou este reprezentat de simplificarea procesului de achizitionare a cadourilor.
Cu tichetul cadou Cadhoc, un intreg proces de selectie, cumparare, stocare si distribuire a cadourilor pentru angajati este evitat, iar acestia sunt fericiti ca pot alege dintr-o varietate de produse, compania Up, de exemplu, avand parteneriate cu peste 55.000 de magazine si centre de servicii. Astfel, cu tichetele cadou, angajatii vor putea avea cadoul dorit: bijuterii, cosmetice, articole vestimentare si incaltaminte, carti, jucarii, obiecte de mobilier, decoratiuni, electronice si electrocasnice, servicii de turism etc., iar angajatorul va fi sigur ca salariatii sai se vor simti recompensati si apreciati.
Cu ocazia Sarbatorilor Pascale, Up Romania ofera angajatorilor care aleg sa acorde tichete cadou colegilor, posibilitatea de a castiga un city break la Paris, pentru 2 persoane. Astfel, comenzile onorate intre 21 martie si 29 aprilie 2016 vor intra automat la tragerea la sorti pentru o excursie binemeritata.
City break-ul este oferit in parteneriat cu TUI TravelCenter.
Despre Up Romania
Up Romania isi propune sa ofere clientilor si partenerilor sai servicii integrate care sa le simplifice interactiunile, procesele, deciziile, adoptand o atitudine de intelegere profund umana a nevoilor acestora si sustinand bunele practici de responsabilitate sociala. Misiunea noastra este sa aducem valoare prin empatie, printr-o intelegere a nevoilor si o atitudine deschisa fata de clienti si parteneri. Valorile noastre ne ghideaza in toate actiunile. In servicii, responsabiliatea este o valoare cheie, pentru ca ea este sinonima cu… insasi actiunea de a presta servicii. Responsabilitatea inseamna o asumare curajoasa a unor sarcini suplimentare, pentru a face viata mai simpla celorlalti. A intelege ce-si doresc clientii este premiza pentru solutii care sa conteze si sa faca diferenta pentru ei.
Intra pe www.upromania.ro si comanda de Paste tichete cadou pentru salariatii tai!