Clienții pot testa modelul și, prin înscrierea la tombolă, pot chiar câștiga noul vehicul. După schimbările majore de pe parcursul anului trecut, când totul a fost îmbunătăţit sub caroserie, 2011 aduce și o schimbare de design pentru Opel Corsa, precum şi numeroase propuneri de echipări şi dotări. Pe lângă modificarea exteriorului şi noile opţiuni de personalizare, noutăţile includ tehnologia Start/Stop, sistemul infotainment multimedia Touch&Connect cu ecran tactil color de cinci inch, navigaţie, Bluetooth, conexiuni iPod şi USB, dar şi acoperiş panoramic, asistare la pornirea din rampă, volan încălzit, faruri adaptive.
Constantin Avromescu, Opel Country Manager pentru România, consideră că noul Corsa a fost adus la zi încât să se potrivescă perfect în noua gamă Opel, atât ca aspect, cât şi ca echipări disponibile. «Dincolo de schimbările făcute de ingineri şi designeri, în acest week-end noutăţile modelului sunt completate de o oferta financiară specială, ca şi de alte produse dedicate, ce formează un pachet complet», a explicat Avromescu conceptul din spatele acţiunii de porţi deschise. Propunerile valabile pentru cele două zile variază de la oferte de garanţie extinsă şi preţuri speciale de asigurări până la accesorii.
Cu o istorie începută în 1982 şi peste 11 milioane de unităţi vândute, Corsa reprezintă o poveste de succes pentru Opel şi un capitol din istoria automobilului. Detalii despre noile modele Opel, Corsa și Antara care intră pe piața românească în această primăvară, precum și un drive-test, puteți găsi în revista Capital disponibilă la centrele de difuzare a presei începând de luni, 22 martie.