Netflix pregătește un nou design
Noul design Netflix va include două schimbări importante. Este vorba de trecerea la imagini dinamice pentru conținutul selectat și renunțarea la meniul lateral în favoarea unuia orizontal.
În locul imaginilor statice de până acum, filmul sau serialul selectat va afișa inițial o imagine mai mare, care se va transforma imediat într-un previzualizare video.
Sub elementul grafic, vor fi afișate informații despre titlul respectiv, inclusiv o scurtă descriere, genul programului și anul lansării.
A doua schimbare constă în înlocuirea meniului lateral cu unul orizontal, plasat în partea de sus a ecranului, așa cum este deja cazul la unele dintre serviciile concurente.
În afară de schimbarea poziționării, noul meniu conține doar cinci elemente – Căutare, Acasă, Emisiuni, Filme și My Netflix, unde se găsesc, de exemplu, titlurile salvate pe lista personală.
Compania testează în prezent noua interfață cu un număr mic de utilizatori, înainte de a decide când și în ce formă finală o va implementa.
Cum au crescut profiturile Netflix în primele trei luni ale acestui an
Amintim că Netflix a raportat o creștere spectaculoasă a profiturilor după interzicerea partajării de parole. Gigantul de streaming afirmă că profiturile sale au înregistrat o ascensiune rapidă în primele trei luni ale acestui an, parțial datorită implementării politicii de interzicere a partajării de parole.
Platforma a indicat că în primul trimestru a adăugat 9,3 milioane de clienți, ceea ce a dus la o creștere a numărului total de abonați la aproape 270 de milioane.
Compania a mai menționat că profiturile sale în primul trimestru au crescut la peste 2,3 miliarde de dolari. Cu toate acestea, Netflix va renunța să mai publice numărul de abonați începând cu anul viitor.
„În primele zile, când aveam puține venituri sau profit, creșterea numărului abonaților era un indicator puternic al potențialului nostru viitor. Astăzi, numărul abonaților a devenit „doar o componentă a creșterii noastre”, a transmis gigantul de streaming.
Compania a încurajat investitorii să se concentreze asupra profiturilor și veniturilor sale. Veniturile pentru primul trimestru au înregistrat o creștere de aproape 15% față de anul precedent, ajungând la 9,37 miliarde de dolari. Mai multe despre acest subiect puteți citi aici.