Odată cu deschiderea noului flagship store în inima capitalei, BSB introduce opțiunea de private shopping și dedică o zonă generoasă din magazin serviciilor de consultanță stilistică personalizate. Clientele vor putea opta pentru stilizarea ținutelor de către specialiștii BSB, în funcție de stilul de viață sau de evenimentul la care participă. Selecția de produse disponibile în magazin va include și articole pe care clientele nu le pot găsi într-un alt magazin din România.

‘’Retailul global de fashion resimte efectele pandemiei iar distanțarea socială impusă de criza sanitară a schimbat felul în care clienții se raportează la experiența de shopping. Ei caută acum mai mult decât oricând să beneficieze de servicii concepute pentru a le respecta spațiul personal, de produse de calitate care să le readucă confortul. Este motivul pentru care ne-am propus să le oferim un spațiu mai mare, intim și exclusivist pentru ceea ce înseamnă shopping stradal în rețeaua BSB.’’ Evangelos Poulios, coproprietar BSB  

 BSB își concentrează eforturile pentru a-și proteja clienții și personalul în contextul pandemiei de COVID-19. Astfel, noul flagship store este dotat cu un sistem inovator de sterilizare a aerului,  care s-a dovedit că reduce cu 99,4% procentul de virus SARS – CoV2, conform măsurătorilor de laborator. STERIAL Air Purifier, un sistem dezvoltat în colaborare cu ALUMIL, METRICON Digital Systems, GLM, FILTREX Filter Solutions, Ringel Electronics și cu Universitatea din Patras.

 Pentru deschiderea oficială a magazinului, BSB organizează BSB Fashion Days în perioada 1-16 octombrie și invită doamnele să descopere colecția toamnă-iarnă 2021-2022, într-un cadru elegant și relaxat, cu un pahar de șampanie, în compania unui stilist care le va consilia în alegerea ținutei perfecte.